Məlumat

Portlandın tarixi, Maine


Maine'nin ən böyük şəhəri və ən əhəmiyyətli dəniz limanı olan Portland, Bostondan 110 mil şimal -şərqdə, Casco Körfəzində yerləşir. Portland üç mil uzunluğunda və bir mil genişliyində olan bir yarımadada, şərqdə başqa bir yarımadada (əvvəllər müstəqil Deering şəhəri) və bəzi materik ərazilərində və adalarda yerləşir. 1675 və 1690 -cı illərdə. Müstəqillik Savaşı əsnasında İngilislər Portlandı bombardman etdilər və yandırdılar, ancaq 1786 -cı ildə yenidən quruldu. Maine 1820 -ci ildə Massachusettsdən müstəqillik qazandı və Portland 1831 -ci ilə qədər bu mövqeyi qoruyaraq Maine'nin paytaxtı oldu. Birinci Dünya Müharibəsi, lakin daha sonra yenidən canlandı. Şair Henry Wadsworth Longfellow, 1807-ci ildə Portlandda anadan olub, indi Wadsworth-Longfellow Evi adlanır və 1785-ci ildə babası General Peleg Wadsworth tərəfindən tikilib. Maine Tarix Cəmiyyəti evi muzey olaraq saxlayır. Cyrus H.K. Curtis 1850 -ci ildə Portlandda anadan olub və 16 yaşında sərvətini axtarmaq üçün ayrılıb. Onun iki şərti, Hartfordun Austin Orqan Şirkəti tərəfindən tikilməsi və Hermann Kotzschmarın xatirəsi olması idi. Kotzschmar, 47 il Portlanddakı Birinci Parish Kilsəsi Unitar Universalistində orqanist olan bir Alman mühaciri, 1849 -cu ildə Portlanda ilk dəfə gəldikdə Curtis ailəsinin yaxın dostu idi və nəşrin tam adı Cyrus idi. Hermann Kotzschmar Curtis. Kotzschmar Memorial Organ, Portland Bələdiyyəsinin bir xüsusiyyəti olaraq qalır və 1874 -cü ildə 40 çarpayı ilə açılmışdır. Maine Göz və Qulaq Xəstəxanası 1890 -cı ildə, Uşaq Xəstəxanası isə 1908 -ci ildə izlədi. 1951 -ci ildə üçü Maine Tibb Mərkəzi olmaq üçün birləşdi. Portland Katolik Yeparxiyası, 1918 -ci il qripi epidemiyasından zərər çəkmiş insanlara qulluq etmək üçün Kraliça Xəstəxanasını açdı. Mehriban Sisters tərəfindən idarə edildi və daha sonra Mercy Hospital oldu. Portland İncəsənət Muzeyi 1882 -ci ildə quruldu və ən böyük ictimai sənətdir. Maine muzeyi. 1882 -ci ildə sənət muzeyinin köməkçisi olaraq qurulan Maine İncəsənət Kolleci, Mainenin ən qədim sənət təhsil müəssisəsidir.


Portlandın tarixi, Maine - Tarix

Falmouth haqqında - Koloniya mənşəyi

"Kənarda Bir Dünya": Almouchiquois -dən Yeni Kaskoya

Falmouthun tarixi, son buz dövrünün sonunda buzların əriməsindən sonra təxminən 14000 il əvvəl bölgəni məskunlaşdıran Yerli Amerikalılarla başlayır. Arxeoloji sübutlar əkinçiliyin ilk dəfə bölgəyə 1300-1400-cü illər arasında gəldiyini göstərir. Fransız kəşfiyyatçısı Samuel de Champlain, 1605-ci ildə bölgədə Avropa ilə təmas quranda, Androscoggin çayı ilə Massachusettsin Cape Ann arasında yaşayan insanları “Almouchiquois olaraq təyin etdi. John Smith “Aucocisco ” məskunlaşdığı Kasko Körfəzini çağırdı. İngilis kəşfiyyatçısı Christopher Levett 1623 -cü ildə liderlərinin (Sagamore kimi tanınan) Skitterygussetin Presumpscot Şəlaləsində yaşadığını müşahidə etdi. Almouchiquois, ingilislərin məskunlaşmasından əvvəl iki faciə yaşadı ki, bu da alimlərin onlar haqqında çox şey bilməsinə mane oldu. Birincisi, şimaldakı Micmacs ilə bir qarşıdurmada alimlər, Tarrentine Savaşı'nı Maine hindularının cənubuna məğlubiyyət və ölüm gətirdi. İkincisi, 1616-1919-cu illər arasında baş verən bir epidemiya, İngiltərənin yerli əhalisinin 90% -dən çoxunun həyatına son qoydu. İngilislər 1630-cu illərdə Kasko Körfəzini məskunlaşdırmağa başlayanda, ərazidə yalnız Algonquian dilində danışan Almouchiquois qalıqları qaldı.

Falmouth və#8217 -lərin ilk illəri, avropalılar və yerli amerikalılar arasındakı sərhəd bölgəsində yerləşdiyi üçün həddindən artıq şiddətlə qeyd edildi. Casco Bay, 1700 -cü illərə qədər İngilis məskunlaşmasının ən şimal nöqtəsini təmsil etdi. Fransız Kanadasına qədər uzanan güclü Abenaki tayfaları Falmouthun qərbində və şimalında yaşayırdılar. İngilislər, Fransızlar və Yerli Amerikalılar arasında 1675-1763-cü illər arasında çoxsaylı müharibələr nadir hallarda şiddətdən zərər görmədən Falmouthu tərk etdi. İngilislər, 1676 və 1690 -cı illərdə Fransa və Hindistan hücumlarının təzyiqi altında iki dəfə Kasko Körfəzini tamamilə tərk etdilər.

Arthur Mackworth, 1630 -cu illərdə Presumpscot çayı üzərində bir ev tikən şəhərin ilk Avropa sakini idi. Sonradan İngilis köçkünləri, Casco (indiki Portland) olaraq bilinən yarımadadakı İngilis əhalisinin böyük hissəsinə yaxın olan Presumpscotda məskunlaşaraq Mackworth -un nümunəsini izlədi. Bugünün sərhədləri Falmouth “Yeni Kasko ” olaraq bilinirdi və daha böyük Kasko qəsəbəsi daxilində bir kənd idi. İndiki Falmouth şəhəri, Portland 1786 -cı ildə ayrılana qədər “New Casco ” olaraq tanınacaqdı.

Şəhər Yeni Kasko kimi tanınsa da, bu erkən dövrdə Falmouth adı ilk dəfə bölgə ilə əlaqələndirildi. 1658 -ci ildə Massachusetts Bay Koloniyası yerli müqavimətə baxmayaraq Maine şəhərini nəzarətə götürdü. Massachusetts, İngiltərənin Falmouth şəhərində baş verən İngilis Vətəndaş Müharibəsində əhəmiyyətli bir döyüşdən sonra Casco Bay yaşayış məntəqələrini “Falmouth ” adlandırdı. Massachusetts, ehtimal ki, 1646 -cı ildə İngiltərənin Falmouth şəhərində Parlament qüvvələrinin Royalistlər üzərində qələbəsini simvolizə edərək Maine'deki fəthlərini qeyd etmək üçün “Falmouth ” adını seçdi. Cape Codda, orijinal şəhər sərhədlərinə Cape Elizabeth, South Portland, Westbrook, Portland və indiki şəhər daxil idi

Yerli Amerikalılarla münasibətləri yaxşılaşdırmaq üçün İngilislər 1700 -cü ildə silahlarını ticarət etmək və təmir etmək üçün əlverişli bir yer istəyən yerli Abenakisin vəsiyyəti ilə Yeni Kasko adlı bir qala inşa etdilər. Qalanın yeri bu gün 88 nömrəli marşrutda Pine Grove qəbiristanlığının qarşısında yerləşəcəkdi. Yerli Abenaki-Pigwackets və Massachusetts müstəmləkə rəsmiləri arasında 1701-ci il görüşü iki xalq arasındakı ittifaqı möhkəmləndirdi. Bu dostluğun simvolu olaraq bir cüt daş korniş tikildi. Yaxınlıqdakı dənizdəki iki qardaş adası sonradan adını bu unudulmuş abidədən aldı. Təəssüf ki, iki il sonra bölgədə Queen Anne ’s Müharibəsi başlayanda sülh davam etməyəcək. Fransızlar, Maine sahillərinə basqın etmək və Mainenin cənubundakı yerli xalqlarla bu yeni İngilis ittifaqını pozmaq üçün Micmac, Mohawk və Fransız milislərini göndərdilər. Massachusetts valisi Joseph Dudley, yerli yerli amerikalıları müharibədən uzaqlaşdırmaq üçün boş bir cəhdlə 1703 -cü ilin iyununda Yeni Kaskoya getdi. Altı həftə sonra Fort New Casco, yerli Amerika və Fransız qüvvələri tərəfindən mühasirəyə alındı. Silahlı Massachusetts gəmisinin gəlişi, Fort New Casco içərisində sıxışan ingilisləri xilas etdi. Barış 1713 -cü ildə geri döndü, lakin üç il sonra Massachusetts qalanın sökülməsini əmr etdi. Fort New Casco -nun dağıdılması Massachusetts -in yerli Yerli Amerikalılarla dostluq axtaran siyasətindən imtina etməsini simvollaşdırdı.

Fransızlar Kanadaya nəzarət etdikləri müddətcə Yeni Kaskodakı Presumpscot çayının şərqində yaşamaq təhlükəli bir təklif idi. 1725-ci ildə şəhərdə yalnız bir ailə yaşayırdı. İngilis əhalisinin artması və Kral George ’s Döyüşündə (1744-48) Fransızların məğlub olması, yerli Amerikalılar ilə İngilislər arasındakı sərhəd bölgəsini Midcoast Maine şimalına köçürdü. 1753 -cü ilə qədər New Casco 62 ailəyə çevrildi və öz Parishasını yaratmaq üçün kifayət qədər böyük idi. Ancaq yerli Amerikalılar 1748 -ci ildə basqın və 1751 -ci ildə John Con Burnalın ölümünün ən canlı şahidi olan New Casco'yu hədəf almağa davam etdilər.

1759 -cu ildə Quebec City -nin İngilislərin əlinə keçməsi, Fransızları Şimali Amerikadan uzaqlaşdırdı, yaxınlıqdakı Yerli Amerika qruplarını əhəmiyyətli bir müttəfiqdən məhrum etdi və Falmouthdakı əvvəlki 130 illik narahatlıq və ya açıq müharibəyə rəsmi olaraq son verdi. Fransızlar artıq Yerli Amerikanın müqaviməti üçün silah təmin edə bilmədikləri üçün İngiltərənin öz ərazilərinə daha da genişlənməsinə mane olurdu. Yerli Yerli Amerika əhalisi də xəstəlik səbəbiylə kəskin şəkildə azaldıldı, əksəriyyəti şimala və qərbə köç edərək bu gün də qaldıqları daha böyük Yerli icmalara qatıldı. Müstəmləkə dövrü, Falmouthun gələcək sakinlərinin Fransız və ya Algonquian dilində deyil, ingilis dilində danışacağını təyin etmişdi.


Maine tarixi onlayn

Maine Tarixi Cəmiyyətindən görüntülər

Rəsmi olaraq uzun sahilçi kimi tanınan on minlərlə liman işçisi, son 150 ilin çox hissəsində Portland sahilindəki iskelelərdə çalışdı.

Bir çox İrlandiyalı mühacir, əsasən də ixtisası olmayan işçilər, iqtisadi sahillərinə uzun sahillərdə başladılar. Bu işlər Portlandda ailələrinin gələcəyini qura biləcəkləri bir təməl yaratdı.

İş çətin idi, qış havası tez -tez qəddar idi və əməyin qeyri -sabitliyi problem yaradırdı, beləliklə həm sahil işçiləri, həm də ailələri üçün çətinliklər yaradırdı. Ancaq bu da onlara bir fürsət verdi.

19 -cu əsrin əvvəllərində Portland sahilində ağır əl əməyinin çox hissəsi, çoxu Munjoy Tepesinin dibində yaşayan kiçik, lakin əhəmiyyətli bir qaradərili işçi cəmiyyəti tərəfindən yerinə yetirilirdi.

Bu işçilərdən bəziləri Portlanda, West Hindistandan bəkməz ticarətini izləyərək gəlmişdilər. Bu qaranlıq yapışqan maddənin böyük miqdarını idxal edərək Portland, xüsusən də sahildəki J. B. Brown şəkər emalı zavodu vasitəsilə təmizlənmiş şəkər tədarükçüsü oldu.

Pekmezin digər yan məhsulları, şəhərdəki McGlinchy pivə zavodunda və digər qanuni və yarı hüquqi müəssisələrdə damıtılmış rom və digər spirt formaları idi.

Portlandın dənizçilik tarixi və kommersiya baxımından önəmi 1853 -cü ildə şəhər Atlantik və Saint Lawrence (sonradan Böyük Magistral) dəmir yolu ilə Montreala dəmir yolu ilə bağlandıqda kəskin şəkildə dəyişdi.

Portlandın potensialını okean gəmisi və dəmir yolu ilə Amerika qitəsinin bazarlarını Avropanın dəniz mərkəzləri ilə birləşdirən böyük bir dünya limanı olaraq görən John A. Poorun xəyalı idi. Poor Portlandın Baltikyanın böyük şəhərləri ilə rəqabət apara biləcəyinə inanırdı.

Kanadanın əsas qış limanı olaraq Portlandın inkişafı heç də Poorun böyüklük vizyonu səviyyəsinə yüksəlməsə də əhəmiyyətli idi. Portland limanından keçən əsas əmtəə Kanada taxılı idi, xüsusən də Noyabrdan Aprel ayına qədər Müqəddəs Lawrence çayının dondurularaq Montreal və Kvebekə quru olmayan şəhərlər yaratması.

1853 -cü ildən başlayaraq, böyük gəmilər qışda artan nizamla Portlanda gəldi və uzun sahil işçilərinə davamlı və nəticədə daha gəlirli bir iş verdi. Bu dəmir yolu əlaqəsi, 1840-cı illərin sonlarında baş verən dağıdıcı kartof aclığından dərhal sonra İrlandiyadan geniş miqyaslı immiqrasiyanın gəlməsi ilə üst-üstə düşdü.

Maine-in erkən İrlandiyalı köçərilərinin çoxu ölkənin şimalından, əsasən də Ulsterdən olan İskoç-İrlandiya Presviterianlarından gəlmiş olsalar da, yeni aclıq dövrü mühacirlər əsasən İrlandiyanın yoxsul qərb bölgələrindən gəlmişdilər. Portlanda aclıqdan sonra gələn mühacirlərin çoxu güclü və sağ qalan İrland dili (Gael) ənənəsi ilə Galway County-dən gəldi.

& Quot; Zəncir miqrasiyası & quot; olaraq bilinən bir prosesdə, bir ailə üzvü gəldi və başqalarının qoşulmasına yol açdı.

Bu yeni İrlandiyalı mühacirlərin Portlandda iş tapa biləcəyi bir yer sahil kənarında idi. 19-cu əsrin ortalarına qədər İrlandiyalılar artıq qaradərili işçilərin yerini dəyişmişdilər. İş daha nizamlı və cazibədar hala gəldikcə ən azından qış aylarında İrlandiyalı dockerlər iş şəraitlərini rəsmiləşdirməyə və zəmanət verməyə çalışdılar. 1860 -cı illərə qədər İrlandiya uzun sahil birliyi, xüsusən Vətəndaş Müharibəsi dövründəki bum dövründə yüksək əmək haqqı tələb edirdi.

1880 -ci ilə qədər Portland Longshoremen -in Xeyriyyəçi Cəmiyyəti (PLSBS) olaraq qurulan bu əsasən İrlandiya liman işçiləri. PLSBS -in nizamnamə üzvlərinin əksəriyyəti İrlandiyalı idi və bunların bir çoxu əsasən İrlandiya - Gael dilində danışanlar idi. PLSBS nizamnamələrindən birində "Heç bir rəngli adamın bu cəmiyyətin üzvü olmayacağı" ifadə edildi.

Dəniz əməyinin qara rəngdən yaşıl rəngə çevrilməsi baş vermişdi və geri dönüş olmayacaqdı. Qaradərili irqçilik tək Portlanda xas deyildi, ancaq sahildəki zəncilərin erkən tarixi və Portland Yeparxiyasının Katolik Yepiskopu James Augustine Healy (1875-1900) olması ironik idi. yarısı qara, yarısı irlandiyalı idi.

İrlandiyalı mühacirlər iki əsas məhəllədə və onları Portland sahili boyunca birləşdirən küçələrdə toplaşdılar: qərb ucu, daha sonra Gorham'ın Küncü olaraq tanınan, Saint Dominic kilsəsi (1833 -cü ildən etibarən Portlanddakı ən qədim Katolik Kilsəsi) və şərq ucu, daha yaxşı Mükəmməl Konsepsiya Katedrali (1866) ilə Munjoy Hill olaraq bilinir.

Kiçik görünən coğrafi məsafələri əks etdirən regional fərqlər ilə Galwaydəki həyatın parokial təbiəti, Portlanda köçməmişdi. Çox vaxt bu məhəllələrdən birinin uşaqları bir mil aralıda olsa da, küçələri və ya digər sakinləri tanımırdılar.

Portlandın bir çox İrlandiya dənizçisi İrlandiyada yayılmış bir mədəniyyət xüsusiyyəti olan Joyce, Connolly, Folan/Foley, O'Malley və ya Gorham kimi oxşar Galway soyadlarına sahib olduqları üçün ümumi ailə adları olanlar üçün ləqəblərin istifadəsi Portlandda sağ qaldı. .

Gaelic kökləri olan ləqəblərdən bəziləri Bád ní ngean (iplik topu), Bartla Tadhg (Bartley Timothy), Cockaneeney (Cac an éinín və ya quş qoxusu), greenhorn geimhridh (qışda gələn immiqrant), Paddy na gcnoc (Patrick) təpələrdən) və Philipin (kiçik və ya gənc, Philip).

Digər ləqəblər ümumiyyətlə Orta Adam, Müqəddəs Məryəm, Sınıq Yeməklər, Sızan Dam, Kağız Ayaqları, Senator Cleghorn, Köpək Köpək, Çorba Sümüyü və Ya-Ya kimi olduqca komik idi.

Uzun dənizçilərin çoxu Roma Katolik idi. İlk dəfə 1855 -ci ildə Portland Yeparxiyası yaradıldıqdan sonra hər bir piskoposun Bacon, Healy, O'Connell, Walsh, Murray, McCarthy, Feeney, Gerety, O'Leary, Gerry və Malone kimi İrlandiyalı soyadı vardı.

19 -cu əsrə qədər Portlandda çoxlu İrlandiya ictimai, mədəni və siyasi təşkilatları var idi, Portland Longshoremen -in xeyirxah Cəmiyyəti də daxil olmaqla, 1916 -cı ildə 1,366 üzv olduğu qeyd edildi.

1920 -ci illərin əvvəllərində iş və üzvlüyün davamlı azalması başladı. 1920 -ci illərdə Kanada hökuməti Kanada limanlarından Kanadalı malları idarə etmək üçün Halifax, Yeni Şotlandiya və Saint John, New Brunswick limanlarını təkmilləşdirdi. 1853 ilə 1923 arasında.

İkinci Dünya Müharibəsi səbəbiylə dəniz yüklərində qısa bir müsbət canlanmaya baxmayaraq, Portlandın dəniz əməyi azalmağa davam etdi. Nəhayət, Portland, bir neft limanı olaraq tanındı, Portland Boru Kəməri Montreala neft tədarüklərini idarə etdi. Neft çox zəhmət tələb etmirdi və uzun dənizçilər bu dərin su limanından göndəriləcək malları və ya Portlandda işlənə biləcək idxalları müvəffəqiyyətlə axtardılar.

21 -ci əsrin əvvəllərində Portland limanı, dəqiq müəyyən edilmiş bir funksiyası olmayan təbii bir qaynağa çevrildi.


Portlandın Afrika-Amerika Tarixinin Önəmli Yerləri

Portlandın Qara Cəmiyyətləri, şəhərin yaranmasından bəri şəhərin tarixini, mənzərələrini və memarlığını formalaşdırır. Böyük bir liman şəhəri olaraq, Portland həm Yeraltı Dəmiryolunda bir dayanacaq, həm də sahildə və ya ticarət dəmiryollarında işləyən, azad zəncilərin inkişaf edən bir cəmiyyətinə ev sahibliyi edirdi. Hekayələrini izah edən binaların bir neçəsi, əsasən Portlandın dəniz iqtisadiyyatında çiçəklənən azad afroamerikalılar tərəfindən qurulan Hindistan Küçə Məhəlləsində dayanır. Bu binalar aşağıda göstərilmişdir.

Bu tarixi yerlər haqqında yazılar aşağıdakı nəşrlərin məlumatlarına əsaslanır. Daha dərindən oxumaq üçün bu dəyərli mənbələrə baxın:

2017-ci ilin sentyabr ayında 19-cu Əsrin Afrikalı-Amerikalı Resursları, Portlandın görməli yerlərinin təhlükə siyahısına əlavə edildi. Sağ qalan tarixi mənbələr və binalar, Portlandın möhkəm tarixinə töhfə verən Afroamerikalı vətəndaşlardan bəhs edir. Şəhərin yarımadasındakı üç sahə tarixən Portlandın qaradərili sakinlərinə ev sahibliyi edirdi: Həbəşistanın Yığıncaq Evinin yaxınlığındakı Newbury Caddesi, Mansfield's Livery Stable yaxınlığındakı Munjoy Hillindəki Lafayette Caddesi və Union Station yaxınlığındakı St John-Valley Street məhəlləsində. məhəllənin bir çox Afrikalı Amerikalı ailəsinə işəgötürən. Tarixən Portlandın Afro -Amerika icması ilə əlaqəli olan hər üç sahə ya sürətlə yenidən inkişaf edir, ya da yenidən inkişaf üçün hazırdır. Bu günə qədər qorunma səylərində, Portlandın qara tarixi ilə əlaqəli bu təvazökar yaşayış evləri və institusional binalar, əsasən daha böyük, daha mürəkkəb binalarla örtülmüşdür.

Həbəş Toplantı Evi, 73 Newbury Street, (1828): 1828-ci ildə ibadət evi olaraq inşa edilən Həbəşistan Görüş Evi, ABŞ-dakı üçüncü ən qədim Afrika-Amerika görüş evidir və yerli, əyalət və milli tarixi əhəmiyyətə malikdir. Həbəşistan 19-cu əsrdə Portlandın Afro-Amerika icması üçün ictimai və siyasi həyatın mərkəzi oldu. Böyük Atəş şəhəri parçalayarkən, Həbəşistana güvənən camaat, damı yaş yorğanlarla örtmək və alovdan uğurla xilas etmək üçün bir araya gəldi. Bina bir kilsə və ayrılmış bir dövlət məktəbi, eyni zamanda konsertlər, nahar və əyləncələr üçün bir salon kimi xidmət etdi. Onun üzvləri və vaizləri arasında keçmiş kölə adamlar, Yeraltı Dəmiryolu hərəkatının liderləri və ABŞ -da köləliyin ləğv edilməsinin açıq müdafiəçiləri vardı. Görüş Evi 1917 -ci ildə bağlandı, 1924 -cü ildə kirayə mənzillərə çevrildi və nəhayət tərk edilmiş və geri vergilər üçün Portland şəhəri tərəfindən alındı. 1998 -ci ildə Həbəşistanı Bərpa Komitəsi mülkü satın aldı və bərpasına başladı. Komitə, bu milli əhəmiyyətli binanın bərpası və məlumatlandırılması istiqamətində irəliləyişlərə davam edir. Daha çox məlumat və ya iştirak etmək üçün veb saytlarına daxil olun və komitə ilə əlaqə saxlayın. Həbəşistanın görməli yerləri üçün bura vurun.

Abraham Niles Evi, 77 Newbury Street (təxminən 1840): Həbəşistan görüş evinin yanında tikilmiş Abraham Niles Evi də Böyük Atəşdən sağ çıxan bir adamdır. Abraham Niles dənizçi idi və qonşu kilsənin ilk üzvü idi. Niles ailəsi 19 -cu əsrin sonlarına qədər evdə yaşadı.

Şimal Məktəbi, 248 Konqres Caddesi (1867): 1866 -cı il Böyük Yanğından sonra, Şimal Məktəbi, Hindistan Caddesi məhəlləsində və Munjoy Tepesinde yaşayan çoxlu qaradərili uşaqlar da daxil olmaqla bütün məhəllə uşaqlarını öyrətmək üçün inşa edildi. Şimal Məktəbindəki müəllimlərin bir çoxu İrlandiyalı mühacirlərin nəslindən olsa da, Portlandın ilk qaradərili məktəb müəllimi də guya Şimal Məktəbində dərs demişdi.
Portlandın Tarixi Məktəbləri haqqında daha çox məlumat üçün tıklayın.

Reuben Ruby House, 81 Newbury Street (c. 1853-56): Bu bina tarixi xüsusiyyətlərini itirsə də, tarixi əhəmiyyətini itirməsə də dəyişdirildi. İlk sakinlərdən biri Maine Köləliyə Qarşı Cəmiyyətinin qurucusu Reuben Ruby idi. Maine, Gray şəhərində anadan olub, Portlanddakı ən yaxşı Yeraltı Dəmiryolu Dirijoru idi və Boston və Maine'de köləliyə qarşı əhəmiyyətli nəşrlərdə çalışdı. Əvvəlki yeri Portland Azadlıq Cığırında qeyd olunan müvəffəqiyyətli bir hack stendinə sahib idi. Torpağı Həbəşistan Toplantı Evi üçün alıb bağışladı və tikintisini maliyyələşdirdi. Oğlu William Wilberforce Ruby, 1866 -cı il Böyük Yanğının başlaması ilə şəhəri ilk dəfə xəbərdar edən və yanğın zamanı Abyssinan'ın damını qorumaq üçün camaatına rəhbərlik edən yanğınsöndürən idi. William Wilberforce Ruby haqqında daha çox məlumat üçün Portland Press Herald -ın Böyük Atəş haqqında məqaləsini oxuyun.

Şərq Məzarlığı 224 Konqresi (1668): Yaqut ailəsindən bəziləri Şərq qəbiristanlığında dəfn olunur. Bu qəbiristanlıq Portlandın ən erkən afroamerikalılarının çoxunun son istirahət yeridir. Mountfort St küçəsindəki hasarın yaxınlığında əvvəlcə qaradərililər üçün nəzərdə tutulmuş qəbiristanlığın bir hissəsi var. 19-cu əsrin birinci yarısında Portlandın Köləliyə Qarşı hərəkatının bir çox görkəmli adamı, qara və ağ, bu qəbiristanlıqda dəfn edildi. Həyatları haqqında daha çox məlumat üçün Portland Azadlıq Trailini oxuyun və ya Şərq Qəbiristanlığını araşdıran, bərpa edən və müdafiə edən dostlar qrupu Spirits Alive ilə əlaqə saxlayın.

John and Mary Parrs Evi, 16 Federal Caddesi (1870): Bu ev bir neçə dəfə, ən son olaraq 2015-16-cı illərdə dəyişdirilmiş olsa da, orijinal quruluş 1870-ci ildə inşa edilmişdir. Parrs ailəsi Portlanddakı afroamerikalı ailələrin fərqli iş tarixçələrini əks etdirir. John Parrs, Hindistan Küçə Məhəlləsində bir neçə binanın sahibi və dənizçi idi. Oğlu Braxton dənizçi, daha sonra poçt işçisi idi. Gəlini Amelia Old Orchard Beach-də mövsümi aşpaz idi və Parrs Evinin ən uzun sakinlərindən biri idi. Əslən Gürcüstandan idi və bəlli olmayan bir ailə soyadı var, bəlkə də köləlikdən doğulub.

Valley Street məhəlləsi: Hindistan Caddesi Məhəlləsinə əlavə olaraq, Valley Street bölgəsi Portlandın qara camaatının əhəmiyyətli bir hissəsinə ev sahibliyi edirdi. Qonşuluqdakı bir çox insan Union Station (1888-1961) və ya Maine Central Railroad-da işləyirdi. Sərnişin qatarlarında hambal, aşpaz və yemək ofisiant, stansiyada garson, matrons, Red Caps və bootblacks, ya da yük qatarlarında track və tranzit adamları kimi çalışdılar. Valley və A Street üzərindəki mövcud evlərin çoxu Portlandın qaradərili ailələri tərəfindən işğal edildi. Maine'nin Görünən Qara Tarixi Valley Street məhəlləsinin tarixi haqqında daha çox məlumat verir. Kitab, bu məhəllədə yaşayan və əsrin əvvəlində Eddie, Tate və Leslie Cummings olan üç qardaşdan başlayaraq, dəmir yolu ilə uzun və uğurlu karyeraları ilə tanınan Cummings Ailəsini təqdim edir. Onların övladları və nəvələri, Həbəşistanın Görüş Evi də daxil olmaqla, siyasətdə, vətəndaş hüquqlarında və qara tarixin əlamətdar yerlərini müdafiə edən liderlər olaraq Maine'de önəmli olmağa davam edirlər.


Tarixi Qoruma

1990 -cı ildə Portland şəhəri, Portlandın əsas varlıqlarından birini - tarixi memarlıq və mənzərələrin zəngin kolleksiyasını tanımaq və qorumaq üçün tarixi bir qorunma əmri qəbul etdi. Bu əmr, Böyük Diamond Adasındakı Old Port, Stroudwater, Konqres Caddesi, West End və Fort McKinley kimi müxtəlif məhəllələrdə şəhər daxilində təxminən 2000 mülkü qoruyur.

Sərəncamın məqsədi deyil qarşısını almaq dəyişdirin, amma düşüncəli şəkildə idarə et, beləliklə bu tarixi ərazilərin bənzərsiz xarakteri qorunub saxlanılır. Təyin olunmuş mülklər sökülmədən qorunur və təklif olunan dəyişikliklər və ya əlavələr mülkün orijinal dizaynı ilə uyğunluğu təmin etmək üçün nəzərdən keçirilir. Yeni ilə köhnə arasındakı hörmətli bir əlaqəni təmin etmək üçün təyin edilmiş tarixi bölgələrdəki yeni tikililər də nəzərdən keçirilir.

Bu gün fərmanın təsiri aydındır: tarixi mənbələrin qorunması məhəllələri sabitləşdirir və iqtisadi məna kəsb edir. Getdikcə daha çox köhnə binalar tarixi qorunma standartlarına uyğun olaraq yenidən qurulduqdan və uyğun yeni binalar qarışığa hopduqdan sonra Portlandın on bir tarixi rayonundan hər hansı birində gəzinti və ya gəzinti həyəcanverici dəyişiklikləri ortaya qoyur.

Parkside məhəlləsində, məsələn, bir zamanlar pisləşən evlərin və yoxa çıxma mülkiyyətinin qeyd olunduğu küçələr boyunca, indi mülkləri və qonşuluqları ilə fəxr edən sahibləri olan təmirli evlər var. Ticarət Caddesi boyunca, yeni binaların həm müasir, həm də tarixi quruluşlarla uyğun ola biləcəyini sübut edən, 19 -cu əsrin bərpa edilmiş anbarlarının yanında maraqlı yeni memarlıq yerini aldı. Şəhərin tarixi park sistemi boyunca, gələcək inkişafların parkların orijinal dizaynlarına hörmət etməsini təmin etmək üçün baş planlar hazırlanır. Bütün bu layihələr Şəhərin tarixi qorunma proqramı ilə asanlaşdırıldı.

Bu vacib proqramın müvəffəqiyyəti Portlandın tarixi mülklərinin sahiblərinin dəstəyindən və əməkdaşlığından asılıdır. Binanızın xarici hissəsini və ya ətrafını təsir edəcək bir layihə həyata keçirməzdən əvvəl, bu veb saytında yerləşdirilən məlumatları oxuyun və planlarınızı müzakirə etmək üçün Planlaşdırma və İnkişaf Departamentindəki tarixi mühafizə işçilərini çağırın. Həm ehtiyaclarınıza, həm də nizamnamənin standartlarına cavab verən praktik və əlverişli həllər tapmaqda sizə kömək etməyə hazırdırlar.


Portlandın tarixi, Maine - Tarix

Portlandın tarixi, Maine
Kimdən
Qəzetçi
Maine ştatı

Geo tərəfindən. J. Varney
Müəllif B. B. Russell, 57 Cornhill,
Boston 1886

İş imkanları, vəziyyətinin sağlamlığı və gözəlliyi, vətəndaşlarının təşəbbüskarlığı və şəhərliliyi ilə seçilən Portland, Cumberland əyalətinin cənub hissəsindəki Casco Körfəzindəki baş limanı tutur. Müqəddəs Lawrence şəhərlərinə Atlantik sahillərində ən yaxın liman olan və ən böyük okean gəmiləri üçün təhlükəsiz və əlverişli bir limana sahib olan və bütün mövsümlərdə açıq olan təbii olaraq Kanadaların baş dəniz limanı halına gəldi. Qərbi Maine və New Hampshire və Vermontun şimal hissələrində. Şəhərdən Boston və Maine, Şərqi və Portland və Rochester dəmir yolları, New Hampshire və Massachusetts iş mərkəzlərindən keçərək qitənin hər tərəfinə gedən yollarla əlaqə qurur. Atlantik və St Lawrence Dəmiryolunun Böyük Magistralı Vermont və Nyu Hampşirin şimal hissələrindən keçərək Portland Limanında okean gəmilərinin iskelelərinə enir. Portland və Ogdensburg Dəmiryolu, keçərək. Ağ dağları əhatə edən Saco vadisi, St Johnsbury, Vt yolu ilə və oradan Champlain gölünün ətəyinə qədər Kanada və böyük Qərbə daha da qısa bir yol açacaq. Maine Central, filialları ilə, Penobscotdan demək olar ki, Bangor'daki Rangely Göllərinə qədər əyalətin mərkəzi bölgəsi ilə əlaqələndirir, Piscataquis Dəmiryolu ilə, New Brunswick və Yeni Şotlandiya sistemləri ilə Avropa və Şimali Amerika Dəmiryolu ilə bağlanır. . Bütün bu xətlər şəhərdə marjinal dəmir yolu ilə bağlanır. Dəmir yolu qurğularına əlavə olaraq, buxar gəmiləri xətti ilə həftədə üç dəfə Nyu-Yorka, Bostona, həftədə üç dəfə Bangor və ara limanlara, həftəlik Mount Desert və Machias'a, yarım həftədə Eastport və St John-a su vaqonları verilir. , NB, və yarım həftəlik Halifax, NS, birbaşa. Allan buxar gəmiləri, Portland və Liverpool arasında, hər ay noyabr -may ayları arasında böyük idxal və ixrac imkanları təmin edir.

Aparıcı istehsalçıların çoxu şəhərdə və ya vicinit.y-də istehsal olunur, bir çoxu böyük miqdarda və üstün mükəmməlliyə malikdir.

Portland Custom House -da bir neçə il ərzində yığılmış rüsumların orta məbləği 900.000 dollardan çox da uzaq deyil.

Portlandın bütün digər şəhərlərdən üstün olduğu xüsusi sənaye sahələri, ehtimal ki, hermetik olaraq möhürlənmiş məhsullar və balıqçılıq və müxtəlif formalarda balığın qorunmasıdır.

Balıq işində, təxminən bir çox firma uskumru və siyənək qablaşdırması ilə məşğul olur. Bu firmalar 1880 -ci il mövsümündə cəmi 80.500 barel uskumru və 13.300 barel siyənək qablaşdırdılar. Bunların bazar dəyəri 500.000 dollardan azdır. Uskumru balıqçılığı ilə məşğul olan gəmilərin sayı siyənək balıqçılığında 162 ədəddir, 75 -i cəmi 237 gəmi edir ki, ekipajı 3,345 -dir. Bura balığın qablaşdırılması ilə məşğul olan şəxslər daxil deyil. Yarım daha çox firma morina və digər balıqların müalicəsi ilə məşğul olur. Bunlardan ən böyük işlə məşğul olan üçü, 1880 -ci ilin oktyabr ayının ortalarında bitən mövsümdə 50.000 sentner müalicə etdi. Müalicə limandakı adalarda aparılır. House Island bu məqsədlə 200 ildən çoxdur istifadə olunur.

Portland is the smallest town in the State ia superficial area. A small peninsula jutting into the inner waters of Casco Bay, and 16 islands and parts of islands, lying at distances of from 3 to 10 miles down the bay constitute the territory of the city. This peninsula, or Neck, was called Machigonne by the Indians, which according to some means bad clay while others contend that its interpretation should be knee or elbow,-descriptive of the curving form of the peninsula. The names of the islands are Peak's, Long, Cushing's, House, Great and Little Diamond (or Hog), part of Crotch, part of Hope, Little Chebeague, Jewell's, Cow, Rain, Marsh, Overset, Crow, and Pumpkin Knob. Several of these islands are very picturesque and attractive, and 4 or 5 have hotels. The peninsula is about 3 miles long, with an average breadth of three-fourths of a mile. On the southerly side lies Cape Elizabeth, separated from Portland by an arm of the sea called Fore River, which constitutes the inner harbor. On the northerly side, is Back Cove and beyond is Peering. The peninsula has a mean elevation at the middle of more than 100 feet,-sloping gradually to the water on either side, except at the eastern and western extremities,-which rise in Munjoy's Hill at the east to the height of 161 feet and at the west, in Bramhall's Hill, to 175 feet,-ending here in a bold bluff. Munjoy's Hill affords delightful views of the waters of Casco Bay and its numerous islands, and of the ocean beyond. Bramhall commands a sea view, and a broad landscape of farm, forest and village, and beyond all, the great semicircle of the mountains. This configuration of the peninsula gives excellent drainage, while from its altitude it is bathed in the pure breezes from sea and shore, rendering it one of the most healthy cities on the globe. From end to end of the peninsula runs Congress street, the backbone of the city, 3 miles in length. Parallel with this on the east for a part of its length, are, first, Middle street, devoted chiefly to the dry goods trade second, Fore street, miscellaneous trade andthird, Commercial street, fronting the harbor, and occupied largely by wholesale traders in heavy goods of all sorts. On the western side, the streets are Cumberland second, Oxford and Portland third, Lincoln and Kennebec,-the last two running along the margin of Back Cove. The whole peninsula has above 226 streets, lanes and courts, aggregating a length of 48 miles while 29 wharves extend into the harbor, affording accommodation to vessels of every size and kind. Besides the lines of steam railways, already enumerated, there are 6 avenues for teams and foot passengers. There is also projected and partly built, a Marginal Way, 100 feet in width, running entirely around the city. Horse cars furnish easy transit between the depots of the different lines of steam cars, and the principal streets connecting also with the suburban villages of Deering Point, Woodford's Corner, and Morrill's Corner. The business of the city centres on the southerly slope below Congress street, near the middle of the peninsula. Munjoy's Hill is almost a village by itself of middle class residences, having its own churches, schools and shops. The northerly slope, back of Congress street, along its whole length, is devoted to private residences. The western end, rising gradually to the eminence of Bramhall, is the fashionable quarter and, having been spared by the great fire of 1866, now contains the oldest mansions, as well as many new and elegant edifices. A marked feature of Bramhall is the well-kept gardens and lawn surrounding the houses, and generally open to public view through open fences, or over low hedges, or guards of stone.

The slope under Bramhall toward Peering's Oaks, is now, also, becoming an inhabited place, and many handsome residences are already erected.

Portland has several excellent hotels,-the Falmouth, situated on Middle Street, being the largest. It is a magnificent structure containing 240 rooms, and 10 large stores. Its front is of Albert-stone, and its sile walls of pressed brick, with Albert-stone trimmings. The building of the first National Bank, near by, is a fine building of red-sandstone. A little farther down is the fine granite front of the Casco Bank building. The Maine Savings Bank has its rooms on the corner of Plum street. Over it is the St. Julian Hotel, a neat little house conducted on the European plan. A short distance beyond is the handsome red-freestone building of the Canal Bank. The oldest of the public houses of the city, recently enlarged and brought up to the requirement of the times, is the United States Hotel, on the eastern side of Market square, and occupying the space between Federal and Congress streets. In Stanton Block, on Exchange street, the Board of Trade has its head-quarters and here, also, is the Merchants' Exchange, with its reading-room. Close by is the elegant building of the Merchants' Bank. On the corner of Middle and Exchange streets is the Post-Office, an elegant building of Vermont marble, occupying a square by itself. Among its red brick neighbors, its chaste white walls and elegant architecture give it a somewhat ethereal look. Its cost was half a million of dollars. In the second story is the United States Court room and offices. A little further up on the same Street, is the fine block of the Portland Saving's Bank,-then the Printer's Exchange, where several papers are issued. On Congress street, at the head of Exchange, is the City Government Building, an imposing structure, having a frontage of 150 feet, a length of 221 feet, with corner towers 75 feet high, and a central dome tLat swells upward 160 feet. Its front is of a light-colored Nova Scotia Albert-stone, and the sides and rear of pressed brick with Albert-stone trimmings. Its cost was $650,000. In it, besides city and county rooms and offices, are the Public Library, containing 26,000 volumes, and the library of the Maine Historical Society. There are also two excellent halls in the building, the largest of which, an elegant apartment, will conveniently seat 2,500 people.

At the foot of Hancock street on the corner of Fore street, stands "the old square wooden house upon the edge of the sea," in which the poet Longfellow was born. Turning to Commercial street, a short walk brings us to the Custom house, a handsome structure of granite,-which also has a front on Fore street. On the opposite side of Commercial street, not far away, is the extensive and massive "Thomas Block," built by Hon. William W Thomas, one of the oldest and most successful merchants of Portland,-who has added beauty and value to the city by the erection of many elegant buildings.

The site of the first settlement in Portland is now occupied by the depot, the immense elevator, and other buildings of the Grand Trunk Railway. The settlers were George Cleeves and Richard Tucker, who here built their house, cleared land, and planted the first corn-in 1632. They were squatters at first but in 1637, Cleeves went to England and obtained from Sir Ferdinand Gorges, proprietor of this region, a grant of the peninsula on which they had built, and other neighboring lands and islands. These he parcelled out to settlers, and a small community soon grew up, and became known as Casco. Fishing, cultivation of the soil, and trade with the Indians, formed the business. in 1658, Massachusetts usurped the government of Gorges' territory, and applied the name Falmouth to Casco Neck, and a wide extent of territory about this harbor but the peninsula continued to be called Casco Neck until its incorporation as Portland in 1786. Falmouth at first embraced, in addition to the Neck, the territory now belonging to the towns of Cape Elizabeth, Peering, Westbrook and the present Falmouth. With incorporation came the settlement of a minister, and the people built the first meeting-house on the point now occupied by the Portland Company's works. The first minister was Rev. George Burroughs, a graduate of Harvard University, who began to preach there in 1674. When the town was destroye d by the Indians in 1690, he went to Danvers and two years afterwardhe was executed at Salem as a wizard. When the savages fell upon the place in 1676, of the 40 families in town, only four or five lived upon the Neck. In 1678 old settlers returned and Fort Loyal, the largest fortification on the coast, was erected on a rocky eminence where the round-house of the Grand Trunk Railway now stands. A party of Huguenots, or French Protestants, came in as settlers about this time. The town now began to prosper,-mills were set up, and roads were laid out,-mere footpaths, however, as no vehicles had yet been introduced. In 1681, the first tavern was opened. In 1688, the population of Falmouth had increased to 600 or 700, comprising 80 families, 25 of whom were on the Neck. In 1689, during the second Indian war, a large body of their warriors approached the town. Major Church, arriving with two companies just at the nick of time, met the Indians in the valley on the north side of Bramhall's Hill, and, after a sharp fight, drove them off losing in the contest eleven killed and ten wounded. The next year, 500 French and Indians, after a siege of five days, captured the fort, and carried the garrison captive to Canada.

From this time until after the close of Queen Anne's war in 1713, the place remained "deserted Casco." With its settlement in 1715, begins the second period of its history, which ends with its destruction by Mowatt in 1775. The new settlement was on nearly the same site as the old. In 1727, Rev. Thomas Smith commenced in the place his long ministry of over sixty-eight years.

In the course of half a century a great trade with the West Indies, as well as with England, sprang up so that on Nov. 1, 1766, six large ships were lying in the harbor. At the commencement of the Revolution, 2,555 tons of shipping were owned in what is now Portland: and the population was about 2,000. Its patriotism was then as prompt as has ever since been. No vantage was allowed for the enforeement of the Stamp Act the hated stamps being seized and burned as soon as they arrived and when the tax was placed upon tea, a popular assemblage resolved "that we will not buy nor sell any India tea whatever" and when the British government closed the port of Boston in 1774, the bell of Falmouth meeting-house was muffled and tolled from sunrise to sunset. Incensed by his capture and detention here in the previous spring by a party of militia from Brunswick, Capt. Henry Mowatt, in October, 1775, entered the harbor with a fleet of five war vessels, and on the 18th of that month, laid the town in ashes. The citizens nobly refused to give up their arms to secure the immunity of their village, but mostly fled into the country, taking with them what they could carry of there goods. Out of 514 buildings, only 100 dwelling-houses were left standing. Thus for the third time, the town was desolated. With the acknowledgment of our independence as a nation, a period of prosperity again began. There were not only business but social changes. "Distinctions of rank and of dress," says Elwell, "gave way before the democratic spirit of the times cocked hats, bush wigs, and breeches passed out, and pantaloons came in. Capt. Joseph Titcomb created quite a sensation when he returned home from the South, in 1790, wearing the latter form of the nether garment, the first seen here." In 1785, the first brick house in town was commenced, and the first newspaper appeared, the "Falmouth Gazette," published by Benjamin Titcomb and Thomas B. Waite. The same author previously quoted says, "In 1786, the town was divided, and the Neck, with the name of Portland, started on an independent career, with a population of about 2,000. In 1793, wharves were extended into the harbor. In 1795, Nathaniel Peering built the first brick store. In 1799, the first bank was incorporated. Trade advanced westward from the old site at the foot of India street, and in 1800, Exchange (then called Fish) street was the principal seat of business." Then the wealthier merchants began to build them more stately residences, fitted to the increasing refinement and the more lavish expenditure. Such are the Matthew Cobb house, still standing at the corner of High and Free streets the mansion built by Ebenezer Storer, on the corner of High and Danforth street that built by Joseph H. Ingraharn, on State street and the fine old mansion on the corner of High and Spring streets, long the residence of the late General Wingate all giving evidence of the architectural taste and thorough workmanship of the olden time.


The non-intercourse policy adopted by the general government in 1806, and the embargo which followed in 1807, brought a disastrous and sudden check to all this prosperity. "Navigation fell off 9,000 tons in two years and all the various classes to whom it gave support were thrown out of employment eleven commercial houses stopped payment in 1807, and many others the following year. * * * In the war of 1812, which followed, our sea-faring people manned the privateers fitted out here, some of which ran a successful career, and did great damage to the enemy, while others were soon captured by superior force, and their crews held as prisoners."

The fourth period in the history of Portland begins with the peace of 1815, and continues to the commencement of the railroad era in 1846. This was a period of slow recovery from the disasters of the war. In March 1820 the district of Maine was separated from Massachusetts and admitted into the Union as a State, and Portland became its capital. In 1823, the first steamer ever brought to Maine arrived in the harbor. This was the Patent, a vessel of about 100 tons burthen, owned by Capt. Seward Porter, of this city, who had bought her in New York to run as a passenger-boat between Boston and Portland.
Both Jonathan Morgan and Captain Porter had previously expert. mented with steamboats of their own construction the Kennebec, built by the latter in 1822, having been the first to run in Casco Bay. In 1833, the steamer Chancellor Livingston, built under the direction of Robert Fulton, ran between Portland and Boston and the Cumberland Steam Navigation Company, formed in the same year, put the steamer Commodore MeDonough on the route in opposition. The Cumberland and Oxford Canal connecting the waters of Lake Sebago with Portland Harbor, was begun in 1828, completed in 1830, at a cost of $206,000. This helped the business of the town somewhat yet the steamboats and the Portland, Saco and Portsmouth Railroad, opened in 1842, took much Portland business to Boston. A new railroad connecting with Boston diverted also to that city the trade of northern Vermont, which had previously come through the north of the White Mountains to Portland. The fifth period commenced with the opening of the Atlantic and St. Lawrence Railroad to Canada, in 1853. To aid in its construction, Portland loaned its credit in bonds to the amount of $2,000,000. This Grand Trunk road brought the city in connection not only with the cities of Canada, but with the vast graingrowing regions of the West. Then came, as necessary adjuncts of the road, a winter line of steamers to Liverpool, and the construction of a new business avenue along the whole water front of the city, a mile long and 100 feet wide, running over tide water, across the heads of wharves. This is Commercial street, the scene of a large wholesale trade in flour, grain and groceries. Then came the building of the system of railroads, now consolidated under the name of the Maine Central, opening to the trade of Portland all parts of the State, and the Lower Provinces of Canada. Then Brown's Sugar House and the Portland Company's Works, and other Manufacturing establishments sprang up, giving employment to hundreds of people.

The financial panic of 1857-8 brought no serious disaster to the business of the city and trade had again attained to a flourishing condition, when the war of the Slaveholder's Rebellion broke out. Portland, as usual, was prompt to the demands of patriotism,-six companies of the First Maine regiment, Colonel Jackson, having been raised here. Later regiments organized in Portland were the 5th, 9th, 10th, 12th, 13th, 17th, and 25th. The latter was a nine-months regiment of Portland boys, led by Col. Francis Fessenden. In all, Portland contributed to the army and navy of the Union during the war, 5,000 men to whom she paid a bounty of $428,970. Of these, 421 lost their lives in battle, or by disease. Her citizens also contributed largely in aid of the sanitary and Christian commissions, and many of her noble women gave their services in nursing the sick and wounded.

One morning in June, 1863, the United States Revenue cutter Caleb Cushing, was missed from her moorings, and Revenue collector Jewett and Mayor MeLellan, promptly manning and arming the steamers Forest City and Chesapeake, found her in the hands of the rebels, becalmed near Green Islands. On discovering the approaching vessels, her captors set her on fire, and took to their boats. She presently blew up and the rebel crew were soon captured by the pursuing steamers, and lodged in Fort Preble, as prisoners of war. During the war, much shipping of Portland had been transferred to the British flag but the business of the city did not otherwise suffer much loss.

On the 4th of July, 1866, a carelessly thrown cracker set fire to a boat-builder's shop on Commercial street, whence the flames were soon communicated to Brown's Sugar House whence it swept on diagonally through the city, spreading like a fan as it went. Entire streets were swept away, includeing massive warehouses, lofty churches, splendid mansions, ancestral houses and the dwellings of the poor, in the oldest and most crowded parts of the city in one common ruin. For nearly half a day, and through the night until the small hours of the morning, the vast volumes of flame and smoke held sway, sending terror and anguish among the whole population. The fire ended near Munjoy's Hill. The morning saw fifteen hundred buildings laid in ashes fifty-eight streets and courts reduced to a wilderness of chimneys, amid which the most familiar inhabitant lost himself ten thousand people made homeless, and ten millions of property destroyed. Villages of tents and barracks sprang up on Munjoy, and generous contributions from abroad flowed in, providing food, shelter and clothing for the penniless.

In rebuilding, old streets were widened and straightened, and new ones opened and, after a lapse of ten years, the waste places were almost wholly rebuilt, far more roomy, convenient and handsome than before. Meantime the increase of the business facilities of the city went on. In 1873, the Boston and Maine Railroad was extended from South Berwick to Portland, taking on its way Old Orchard Beach. In 1875, the Portland and Rochester Railroad completed its connections with Nashua, N. H., and Worcester, Mass. The same year, the Portland and Ogdensburg Railroad was completed through the Notch of the White Mountains. In the same period, various manufactures sprang up within the city or in its vicinity, as the rolling of railroad iron, the making of carriages, shoes, matches, stoneware, and drainpipes and these products find a market all over the United States, and, to some extent, in foreign countries. In 1870, Lake Sebago water was introduced by aqueduct all through the city, and the sewerage rendered more complete. Broad and regular streets, handsome and substantial business blocks, elegant and commodious dwellings, good drainage well-lighted streets, pure water, excellent air, convenient conveyance in and out of the city, by horse and steam cars,-numerous shadetrees, unsurpassed views of sea and shore, good schools, well-attended churches, and a moral, industrious, enterprising and courteous people- these render Portland one of the most desirable of cities for a home and business. There are now living in the city a large number of persons over eighty years of age.

Among those who have contributed largely to make Portland what it is in these various respects, must be mentioned the following names: George Cleeves, a first settler and proprietor, and Rev. Thomas Smith, the first have already been mentioned. Not only was Mr. Smith for a long period, the only minister, hut also the only physician in town. Another distinguished citizen of the anti-Revolutionary period was General Jedediah Preble, who had served in the French wars, and at the breaking out of the Revolution, was prevented from being the principal military officer of Massachusetts only by the infirmities of years. Worthy of honorable mention, also, are Theophilus Bradbury and David Wyer, earliest members of Cumberland bar. Samuel Freeman, school-teacher, trader, and Revolutionary patriot, a deacon of the First Parish forty-five years, delegate to the Provincial Congress, Judge of Probate forty-five years, post-master twenty-eight years, president of the Maine Bank and president of Bowdoin College for a number of years, with other offices also the publisher of several law-books. About 1770, Theophilus Parsons, afterwards Chief Justice of Massachusetts, became a citizen, studied law, and was admitted to the Cumberland bar. Sheriff William Tyng, most prominent of the Maine Tories, was also a citizen of this town. A little later was Simon Greenleaf, distinguished as a member of the Cumberland bar, a learned jurist and writer on law Stephen Longfellow, father of the poet, long in the successful practice of the law in the Cumberland courts Prentiss Mellen, chief justice of the State Ezekiel Whitman, member of Congress for four terms, and chief justice of the Supreme Court of Maine Samuel Fessenden, the able lawyer, orator and philanthropist Albion K. Parris, Governor of the State at the age of thirty-three years, and long in successful practice here William Pitt Preble, a judge and Minister to the Netherlands Arthur Ware, a learned writer on Maritime law, and judge of the United States District Court for forty-four years Ether Shepley, long chief justice of the State George F. Shepley, son of Ether, a brave soldier, and later, judge of the United States Circuit Court, who died a few years after his father. Of orators and statesmen of national reputation, Sargent S. Prentiss though he won his reputation in the south-was born here and William Pitt Fessenden, the distinguished U. S. senator and secretary of the Treasury, was always a citizen of this town, lion. George Evans, another U. S. senator from Maine, was for some time a resident, as was also Hon. George T. Davis, a former member of Congress from Massachusetts, and Hon. Horatio King, acting Postmaster General for sometime. Other noted citizens were Commodore Edward Preble, hero of Tripoli Rear Admiral Alden, who served in the war of 1812, and in the Mexican war and Commodore George H. Preble, who has served long and well. Of literary men who were sons or residents, or both, are Henry W. Longfellow, N. P. Willis, John Neal, Nathaniel Peering, Isaac McLellan, Grenville Mellen, Bishop Horatio Southgate, S. B. Beckett, D. C. Colesworthy, Mrs. E. Oakes Smith, Mrs. Elizabeth Akers Allen, J. H. Ingraham, Seba Smith, Charles P. Ilsley, Rev. Elijah Kellogg, George Payson, William Law Symonds, Sarah Payson Willis (Fanny Fern), Mrs. Samuel Coleman, Mrs. Ann S. Stephens, Mrs. Elizabeth (Payson) Prentice, Mrs. Clara Barnes Martin, Mrs. Margaret J. M. Sweat, Prof. Edward S. Morse, Mrs. Abba Goold Woolson, Rev. Dr. Cyrus Bartol, Rev. Dr. J. W. Chickering, Rev. Dr. Samuel Deane, Rev. Dr. Thomas Hill, Rev. Dr. Ichabod Nichols, Rev. Dr. Edward Payson, Rev. Asa Cummings, Rev. W. T. Dwight, Rev. William B. Hayden, Rev. Jason Whitman, Dr. J. W. Mighells, Dr. Isaac Ray, Hon. William Goold, Hon. William Willis, Col. Z. A. Smith, Henry A. S. Dearborn, John A. Poor, William B. Sewall, Walter Wells, and many others. Of artists, Portland has been the residence of Charles Codman, Charles O. Cole, J. R. Tilton, Mrs. Elizabeth Murray, Charles E. Becket, J. G. Cloudman, Harry B. Brown, Frederick Kimball, Miss Maria Becket, John B. Hudson, Charles J. Schumacher, and others. Eminent names among Portland merchants who have passed away, are Matthew Cobb, Asa Clapp, William Chadwick, Albert Newhall, Joseph Cross, Ralph Cross, Arthur McLellan, James Peering, Benjamin Willis, Samuel Trask, Reuben Morton3 and. John B. Brown. [See notice of latter on page 611.]

Portland has eighteen church-edifices, including the cathedrals of the Episcopal and Roman Catholic denominations. There are also as many as twenty-five societies more or less benevolent in their objects, besides several others of an intellectual and social nature.

Portland has six National Banks, with an aggregate capital of $3,150,000. They are the First National Bank, and Casco National Bank, each with a capital of $800,000 Canal National Bank, having a capital of $600,000 Merchants' National Bank and National Trader's Bank, each having a capital of $300,000 and the Cumberland National Bank, with a capital of $250,000. The Maine Savings Bank, in Portland, on the 1st of November, 1880, held in deposits and profits, the sum of $3,181,195.45 and the Portland Savings Bank, at the same date, held $4,480,770.32.

Portland has three daily papers, all well sustained. The Argus-ancient and respectable, and always fresh, bright, readable and democratic the Press, a reliable Republican sheet, always elegant and honorable the Advertiser, the oldest daily paper in the city, but at present, the most concise Republican in politics, but independent in its views. The Portland Sunday Times, is a lively secular weekly, devoted largely to social matters. It is independent in politics. The Morning News is a spirited journal, devoted to reform It is Greenback in politics, but generally independent in its views. Zion's Advocate, an organ of the Baptists, is an excellent denominational paper. The Christian Mirror, the organ of the Congregationalists in Maine, is ably edited, and wholly worthy of its patronage. The Portland Transcript, known to every Maine family, is unsurpassed in its field by any newspaper in the country. The North-East, published monthly, is the organ of the Episcopal church in Maine. The Masonic Token, issued quarterly, by Stephen Berry, is devoted to masonry, and would consequently be very useful to every member of that order. The Helping Hand, a monthly, Published by the Young Men's Christian Association, is well adapted to a worthy purpose. Our Home and Fireside Magazine, published monthly and Saturday by H. Hal-. lett & Co., is devoted almost wholly to stories. The People's Illustrated Journal and The Illustrated Household Magazine, published monthly, by Geo. Stinson & Co., are of the same class and of equal rank. The Globe, published every Saturday, is devoted to local news. The Portland Price Current, issued every Saturday, by M. N. Rich, is a sine qua non to the merchants of the city and its neighborhood. The City Item is a lively little daily, devoted to news. It is Greenback in its politics. The Floral Monthly, issued by W. E. Morton & Co., is a very desirable publication to all cultivators of flowers.


Museums & Historic Sites

History comes alive in Greater Portland—where everything from colonial homes to maritime museums are on display. Museum homes invite visitors to step back in time and gain a greater perspective and respect for the historic forces that continue to influence our lives.

Variety of interactive exhibits & activities for children and families inspiring discovery and imagination.

A popular destination for visitors from all over the world. Gardens open year-round. Cafe & Shop open seasonally.

Hear the mysterious, amazing and amusing inside stories as you explore history and architectural treasures.

Travel back in time to vintage Vacationland. Group tours welcome and available any day by reservation.

Offers a nationally recognized collection of American art in its elegantly appointed galleries in beautiful Rockland.

Tour a former United States military fort built from 1858 to 1864. The fort is now a park, accessible only by boat.

Features innovative exhibitions and public programs that showcase new perspectives and trends in contemporary art.

3rd oldest historical society in U.S. comprised of the Longfellow House, the Brown Library, the Museum & Shop.

Beautiful historic building completed in 1892. Genealogy Research, Library, Heritage Trail, Museum and Archives.

Exhibits, lighthouse & nature cruises, kids' pirate ship, demos, family activities, hands-on fun for everyone.

Scenic train ride along beautiful Casco Bay. Activities, historic railroad cars & exhibits.

Located in the lighthouse keepers' quarters, the museum chronicles the oldest lighthouse in Maine.

Features an operating collection of antique aircraft, automobiles, airplane shows, and more.

The PMA boasts significant holdings of American, European, and contemporary art, as well as iconic works from Maine.

Experience a connection to the past by visiting the world's oldest and largest museum of public transportation.

Explore galaxies, atoms, cells & the sea in our subterranean star dome. We offer shows, classes, & more.

Dedicated to the preservation of Portland’s Eastern Cemetery through activities like walking tours and ongoing education.

This Georgian house connects people to colonial roots and helps discover the relevance of history to our lives.

One of the country's historic homes of the mid-Victorian period, open May through October for tours.


Historic Homes

Those interested in a glimpse of the striking interiors and fine architecture of Greater Portland’s historic homes will find them walking the city’s residential streets, in the Victorian district of the restored commercial buildings in the Old Port, and in the adjacent neighborhoods.

Our region prides itself on constant attention to landmark preservation and revitalization. This deeply-rooted community appreciation of our heritage and historical sites has made the region a destination for both advanced and passive history sightseers.

historical homes have been preserved and have opened their doors to visitors wanting a more intimate view of the lives and living spaces of a bygone age.

Historic Home, Photo Credit: Corey Templeton

Visitors will discover the wonders of a colonial times in a captain’s home – the only pre-Revolutionary home in the city, enjoy guided tours of the home of poet Henry Wadsworth Longfellow, and enter into the grandeur of the mid-Victorian period by touring a downtown mansion, filled with original furnishings and exquisitely decorated during the holiday season.

Want to find more historic homes and sites in the area? Check out our list below


History of Old Port along Waterfront in Portland, Maine

The Abenaki Native Americans lived here for millenniums before Portuguese explorer Estêvão Gomez’s discovery in 1524. The next European visitor was Englishman Captain John Smith in 1614. The first of several attempts at settlement began in 1623. In 1786, the town of Portland was established. A key to growth was maritime trade because this is the closest U.S. port to Europe. The harbor’s success accelerated in 1820 when the city became the capital of the new state of Maine. A further boom occurred after 1853. That is when a railroad was connected to Montreal. Portland rapidly became the winter port serving Canada when other harbors in Atlantic Canada and the St. Lawrence River were icebound. After the 1920s, shipments at the wharfs declined and the area deteriorated. In the 1980s, a rebirth began along the waterfront and the Old Port neighborhood. That is what you are experiencing today: a blend of the historic and the new all facing Portland’s Harbor. Most of the vessels you will see are cruise ships, sightseeing tours and lobster boats like those shown here.

86 Commercial St, Portland, ME 04101

Welcome! Encircle Photos is your free travel resource for finding top places to see worldwide. This visual library includes travel guides showing major landmarks with descriptions, maps and addresses. Also explore the world daily with free emails and on Facebook. They feature a different city a week with one photo a day. Let travel photographer Dick Ebert show you the world!


Learn about our contributing partners, and how to become one.

Copyright ©2000-2021 Maine Historical Society, All Rights Reserved.

Many images on this website are for sale on VintageMaineImages.com.

Maine Memory Network is a project of the Maine Historical Society. Except for classroom educational use, images and content may not be reproduced without permission. See Terms of Use.


Qeydlər

Addeddate 2014-12-16 13:36:35.586128 Bookplateleaf 0005 Call number 31833011876254 Camera Canon EOS 5D Mark II External-identifier urn:oclc:record:1046523209 Foldout_seconds 770 Foldoutcount 4 Identifier historyofportlan1632will Identifier-ark ark:/13960/t3rv3m58r Invoice 11 Lccn a 14002451 Ocr ABBYY FineReader 9.0 Page-progression lr Pages 966 Ppi 500 Scandate 20141218142730 Scanner scribe2.indiana.archive.org Scanningcenter indiana