Məlumat

Passaic II AN -87 - Tarix


Pasiyal II
(AN-87: s. 775; 1. 168'6 "; b. 31'10"; dr. 10'10 "; s. 12.3 k .;
cpl. 46; a. 1 3 "; cl. Cohoes)

İkinci Passaic (AN-87) əvvəlcə YN-113 olaraq icazə verildi; 17 yanvar 1944-cü ildə AN-87 yenidən dizayn edildi; Leathen & Smith Shipbuilding Co., Sturgeon Bay, Wise -də quruldu. 25 aprel 1944; 29 iyun 1944 -cü ildə başlamışdır; Xanım Sam H. North tərəfindən sponsorluq edildi; və 6 mart 1945 -ci ildə istifadəyə verildi.

İkinci Dünya Müharibəsinin son aylarında Passaic, Sakit Okean Donanmasına təyin edildi və Sakit okean sularında sualtı əleyhinə şəbəkələri saxlayaraq və bərpa edərək dəyərli dəstək tədbirləri verdi. Müharibə vaxtı xidmətdən sonra, Passaie 1947-ci ilə qədər Pearl Harborda qaldı və San Dieqoya xəbər verdi. Mart ayında istismardan çıxarılaraq 1963 -cü ilin iyuluna qədər ehtiyatda qaldı. Daha sonra Dəniz Administrasiyasına təhvil verildi və 1970 -ci ilə qədər Milli Müdafiə Ehtiyat Donanmasının bir hissəsi olaraq qaldığı Suisun Körfəzinə salındı.


Heç bir kilidləmə yoxdur: 1949-52-ci illərin Dəhşətli Polio Pandemiyası

İkinci Dünya Müharibəsi dörd il əvvəl bitmişdi və ABŞ sülhə və firavanlığa qayıtmağa çalışırdı. Qiymət nəzarəti və tənzimləmə sona çatdı. Ticarət açılırdı. İnsanlar normal həyata qayıdırdılar. İqtisadiyyat yenidən uğultuya başladı. Gələcəyə nikbinlik getdikcə artırdı. Harry Truman yeni bir normanın simvolu oldu. Depressiya və müharibədən sonra cəmiyyət düzəlmişdi.

Həyat və azadlıq təhdidlərinin hələ də mövcud olduğunu xatırlatmaq üçün köhnə bir düşmən ortaya çıxdı: poliomielit. Ən dəhşətli təsiri olan alt ekstremitələrin iflici ilə qədim mənşəli bir xəstəlikdir. Uşaqları şikəst etdi, böyükləri öldürdü və hər kəsi çox qorxutdu.

Polio, eyni zamanda, keçmişdə məqsədyönlü və lokalize edilmiş siyasət yumşalma işlərinin aparıldığı bir paradiqmatik bir haldır, lakin daha əvvəl cəmiyyət miqyasında kilidləmə tətbiq edilməmişdir. Hətta bir seçim olaraq da düşünmədilər.

Poliomiyelit bilinməyən bir xəstəlik deyildi: qəddarlıq şöhrəti yaxşı qazandı. 1916 -cı il epidemiyasında, ABŞ -da poliomielit səbəbiylə 27.000 hadisə və 6000 -dən çox ölüm hadisəsi baş verdi ki, bunların da 2000 -i Nyu -York şəhərində idi. Müharibədən sonra insanların bu dəhşətlə bağlı canlı xatirələri vardı. İnsanlar da davranışlarını düzəltməyə alışmışdılar. 1918 -ci ildə insanlar kurort üçün şəhərləri tərk etdilər, müştəri çatışmazlığından kinoteatrlar bağlandı, qruplar görüşləri ləğv etdi və kütləvi toplantılar azaldı. Uşaqlar su ilə ötürüldüyündən qorxaraq üzgüçülük hovuzlarından və ictimai su çeşmələrindən çəkinirdilər. Bunun müalicəvi dəyəri nə olursa olsun, bu hərəkətlər heç bir gücə ehtiyac duymadı, çünki insanlar riskə uyğunlaşmaq və ehtiyatlı olmaq üçün əllərindən gələni edirlər.

1949 -cu ildə, yeni poliomielit epidemiyası ortaya çıxdı və seçmə əhali mərkəzlərində yayıldı və ən faciəli əlaməti qaldı: əlil arabası, qoltuq değnekleri, ayaq dayaqları və əzalarını deformasiya edən uşaqlar. 1940 -cı illərin sonlarında uşaq iflici olan uşaqlarda bu xəstəlik 5-9 yaş arası uşaqların hər 1000 hadisəsindən birində iflicə səbəb oldu. Qalanları yalnız yüngül simptomlara və immunitetlərə malik idi. 1952 mövsümündə bildirilən 57.628 hadisədən 3.145 nəfəri öldü və şok edən 21.269 iflic yaşandı. 1918 -ci il qripi ilə müqayisədə infeksiya, ölüm və iflic nisbətləri "aşağı" görünsə də, bu xəstəliyin psixoloji təsiri onun ən qabaqcıl xüsusiyyəti oldu.

1930 -cu illərdə geniş yayılmış "dəmir ağciyər" poliomielit qurbanlarının boğulmasını dayandırdı və ölüm nisbətinin kəskin azalmasına imkan verən bir yenilik idi. Nəhayət, 1954 -cü ilə qədər bir peyvənd hazırlandı (çox az dövlət dəstəyi olan xüsusi laboratoriyalar tərəfindən) və xəstəlik iyirmi il sonra ABŞ -da böyük ölçüdə məhv edildi. Bu tibb sənayesinin və peyvənd vədinin imza uğuru oldu.

Burada infeksiya və ölüm haqqında məlumatlar var.

Ölkənin hər yerində, xəstələrin karantin edilməsi, bir tibbi cavab olaraq məhdud bir şəkildə tətbiq edildi. Bəzi fasilələr oldu. CDC bildirir ki, "təsirlənmiş şəhərlər arasında səyahət və ticarət bəzən [yerli məmurlar tərəfindən] məhdudlaşdırılırdı. İctimai səhiyyə işçiləri, poliomielit hadisələrinin diaqnozu qoyulduğu evlərə və qəsəbələrə karantin tətbiq etdilər (yoluxucu bir xəstəliyə yoluxmuş ola biləcək yaxşı insanların hərəkətlərini məhdudlaşdırmaq üçün).

Prezident Harry Truman, poliomielit əleyhinə milli səfərbərlik ehtiyacından tez -tez danışırdı. Ancaq bununla demək istədiyi şey, insanları ehtiyatlı olmağa, tibbi təlimatlara əməl etməyə, yoluxanları təcrid etməyə və tibb ictimaiyyətinə müalicə və müalicə vasitələri tapmaq üçün ilham vermək idi.

Heç bir müalicə və peyvənd olmasa da, simptomların özünü göstərməsindən əvvəl uzun bir inkubasiya dövrü vardı və necə ötürüldüyünə dair bir çox qarışıqlıq olsa da, bütün bir dövləti, milləti və ya dünyanı bağlamaq fikri ağlasığmaz idi. Universal "yerində sığınacaq" nizamı anlayışı heç bir yerdə təsəvvür edilə bilməzdi. "Sosial uzaqlaşma" tətbiq etmək səyləri seçmə və könüllü idi.

Məsələn, 1937 -ci ilin əvvəlində Çikaqoda baş verən bir epidemiyada, məktəb müdiri (bələdiyyə başçısı və ya qubernator deyil) üç həftəlik dövlət məktəblərini bağladı və evdən öyrənməyi təşviq etdi. Bir çox yerlərdə, bir epidemiya olanda və qorxu səviyyəsindən asılı olaraq, boulinq meydançaları və kinoteatrlar bağlandı, ancaq zorla deyil). Kilsə ibadətləri ara -sıra ləğv edildi, lakin zorla deyil. Kilsələrin özləri heç vaxt bağlanmamışdır.

1948 -ci ildə Minnesotada əyalət sağlamlıq şurası əyalət sərgisinə davam etməmək barədə xəbərdarlıq etdi. Ləğv edildi. 1950 -ci ildə Minnesota əyalətinin sağlamlıq şurasının prezidenti Ceyms Magrath böyük yığıncaqlar barədə xəbərdarlıq etdi və insanların uşaq yığıncaqlarında nə qədər davam etmələrinə təəssüfləndi, lakin əlavə etdi: "Heç kim icmalardakı insanların əlaqəsini kəsə bilməz ... Sadəcə demək məcburiyyətindəyik. , 'Ağıl daxilində bacardığınız hər şeyi edin.' Hər şeyi bağlaya bilməzsiniz ... "

1949 -cu ilin mayında, Texas ştatının San Angelo şəhərində (atam bunu xatırlayır) baş verən bir hadisədən sonra, şəhər məclisi, Polio: David M -in Amerika Hekayəsinə görə, bir həftə ərzində bütün qapalı görüş yerlərini bağlamaq üçün səs verdi (səs verdi!). Oshinsky, vəd edilən bir bitmə dövrü ilə.

Ancaq yerli epidemiya o qədər də tez keçmədi və iyun ayına qədər xəstəxanalar xəstələrlə doldu. İnsanlar orada olmaq istəmədiyi üçün turizm dayandırıldı. Fanatizmi təmizləmək günün qaydası idi. Əksər qapalı teatrlar və boulinq meydançaları insanların qorxduqları üçün bağlı qaldı (heç bir təqibə dair heç bir dəlil yoxdur). Sonda, Oshinsky yazır: "San Angelo, hər 124 sakindən biri 420 hadisəni gördü, onlardan 84 -ü daimi iflic oldu və 28 -i öldü."

Avqust ayına qədər poliomielit yenidən yox oldu. San Angeloda həyat tədricən normallaşdı.

Bu təcrübə, epidemiyaların olduğu ölkənin əksər yerlərində təkrarlandı. Şəhər məclisləri, uşaqların iflici üçün Milli Vəqfin (daha sonra Dimes Martı) valideynlərin təqib etməsi üçün "poliomielit tədbirlərinin" siyahısını yaydığı direktivlərinin yerinə yetirilməsini təşviq edərdi. Birləşmiş Ştatların bəzi şəhər və şəhərləri üzgüçülük hovuzlarını, kitabxanaları və kinoteatrları (restoran və ya bərbər dükanları deyil) müvəqqəti olaraq bağlamaqla, əsasən də qorxudan və ictimai əhval -ruhiyyəyə uyğun şəkildə poliomielitin yayılmasının qarşısını almağa çalışdılar. qarışıqlıq

Yarım əsrlik qarışıqlıq dövründə səlahiyyətlilərə qarşı yeganə etirazlar, 1910-cu illərdə, səlahiyyətlilərin, cəmiyyətə inteqrasiya etmədən əvvəl, poliomiyelitdən azad olmalarını tələb edən mühacir uşaqları hədəf aldıqları göründüyü zaman Nyu Yorkda gəldi. İtalyan Qara Əl qan içində yazırdı: "Əgər daha bir körpəmizi Sağlamlıq Şurasına bildirsəniz, sizi öldürəcəyik."

Yaxın qlobal COVID-19 məcburi kilidləmə işığında diqqət çəkən şey, poliomielitin dəhşətli və qorxunc xəstəliyinin demək olar ki, tamamilə özəl və könüllü bir sağlamlıq mütəxəssisləri, yenilikçilər, valideyn məsuliyyəti, yerli ehtiyatlılıq və fərdi iradə və lazım olduqda ehtiyatlı olun. Qüsursuz bir sistem idi, çünki virus çox qəddar, qəddar və təsadüfi idi. Ancaq tam olaraq milli və ya dövlət kilidləri olmadığı üçün - və yalnız çox məhdud yerli bağlanmalar əsasən vətəndaş qorxusuna uyğun bir şəkildə edildi - sistem dəyişən şəraitə uyğun olaraq qaldı.

Eyni zamanda, "Uşaqlar və Kuklalar" və "Kral və Mən" Broadway -də göründü, "Arzuolunan bir Tramvay" və "Afrika Kraliçası" kinoteatrları sarsıtdı, polad fabrikləri əvvəllər olmadığı kimi səs -küy saldı, neft sənayesi sürətlə inkişaf etdi, yerli və beynəlxalq. səyahət kükrəməyə və demokratikləşməyə davam etdi, vətəndaş hüquqları hərəkatı doğuldu və "Amerika kapitalizminin qızıl dövrü" köklü bir şəkildə yayıldı.

Bu, məsum gənc uşaqları şikəst edən bu dəhşətli xəstəlik üçün belə, tibbi problemlərin siyasi deyil, tibbi həll yollarının olduğu görüldü.

Bəli, bu keçmiş pandemiyalara qarşı açıq siyasi reaksiyalar var idi, lakin hər kəsi tək qoyaraq təhlükəsizliyini qorumaq üçün ən həssas əhalini hədəf aldılar. Polio xüsusilə məktəblilər üçün pis idi, ancaq bu, valideynlər və cəmiyyətlə əməkdaşlıq edərək məktəbləri müvəqqəti olaraq bağladıqları anlamına gəlirdi.

Mövcud pandemiya fərqlidir, çünki həssas əhalini hədəf almaq əvəzinə, ümumilikdə milli və qlobal səviyyəyə və əlbəttə dövlət səviyyəsinə uyğun bir ölçüyə getdik. Bu heç vaxt baş verməmişdi - poliomielit, İspan qripi, 1957 qripi, 1968 qripi və ya başqa bir şeylə deyil.

Sağlamlıq rəsmisinin yuxarıda qeyd etdiyi kimi, uşaq iflici epidemiyası haqqında: "Heç kim icmalardakı insanların əlaqəsini kəsə bilməz." Hüquqlarımız sağ qaldı. İnsan azadlığı, sərbəst sahibkarlıq, Hüquqlar Bill, iş yerləri və Amerika həyat tərzi də belə idi. Və sonra poliomielit sonda yox edildi.

Poliomielitin aradan qaldırılması şüarı - "Ağıl daxilində əlinizdən gələni edin" - gələcək pandemiyaların idarə edilməsi üçün yaxşı bir qayda kimi görünür.

2012-ci ildə Milli İctimai Radio 1950-ci illərin təcrübəsindən 7 dəqiqəlik mükəmməl bir xülasə yayımladı. Bu xəstəliyin sosial və siyasi kontekstini anlamaq üçün dinləməyə dəyər.


New Yorkdakı South Bronx istisna olmaqla, Interstate 87 bütün uzunluğu boyunca ABŞ 9 -u izləyir.

New York Thruway magistral xətti 1954-1957 -ci illər arasında mərhələlərlə trafikə açıldı. Dövlətlərarası 87 -nin cənubdan şimala açılış tarixi: 2

  • Nyu Yorkdan Yonkersə (3 mil) - 31 Avqust 1956
  • Yonkers to Suffern (27 mil) - 15 dekabr 1955
  • Hillburna əziyyət (1 mil) - 1 iyul 1955
  • Hillburn to Harriman (14 mil) - 27 may 1955
  • Harriman -Newburgh (15 mil) - 22 dekabr 1954
  • Newburgh -Albany (88 mil) - 26 oktyabr 1954

Albany -nın şimalından Kanadanın Quebec ilə Beynəlxalq Sərhədinə qədər olan ödənişsiz hissə olan Interstate 87 -nin Adirondack Northway bölməsi 1957 -ci ildə tikilməyə başladı. 26 may 1961 -ci ildə ABŞ -ın Glens Şəlaləsinin 9 cənub -qərbindən Gurneyə qədər on mil məsafə açıldı. Zolaq (Çıxış 20) Glens Şəlaləsinin şimalında. Bu hissə Albany ilə Clifton Park arasında 15 mil uzanan və Plattsburgh ətrafında doqquz millik bypass arasında uzanan əvvəllər açılmış hissələrə qoşuldu. 4 Bütün 176 millik Northway 208 milyon dollar dəyərində 30 Avqust 1967-ci ildə tamamlandı və trafikə açıldı. 3,5

Marşrut Məlumatı

Şimal Sonu - Champlain, NY

Cənub sonu - Bronx, New York City, NY

Filial Marşrutları – 3

Yürüş – 333.49

Şəhərlər - New York City, Newburgh, Kingston, Albany, Saratoga Springs, Glenn Falls, Plattsburgh

Qovşaqlar Berkshire bağlayıcısı

Mənbə: 31 Dekabr 2018 Dövlətlərarası Marşrut Giriş və Tapanların Siyahısı

I-84 və I-684 hissələri 1967-ci ildə White Plains və Newburgh arasındakı I-87 ana xətti olaraq xidmət edərkən trafikə açıldı.

Dövlətlərarası 87, Kanadaya Plattsburgh keçidindən şimalda və 1963 -cü ildə Corc Gölü yaxınlığındakı NY 9N -dən Albany'ye qədər tamamlandı.

Dövlətlərarası 87, Westport şəhərindəki Qara Çayın şimalındakı Adirondack şimal yolu boyunca. 07/20/05

Northway yolu müzakirə edildi və onu Saratoga Springs -dən şərqə və ya qərbə yönəltmək və Adirondack Parkından şərqə Vermont əyaləti xəttinə doğru yönəltmək barədə müzakirələr daxil edildi. Üç ehtimal son nəzərdən keçirildi: 5

  • I-87-ni Albanydən şimal-şərqə doğru Whitehall və Ticonderoga və qərbə doğru Yeni Rusiya yaxınlığındakı Elizabethtown qəsəbəsi daxilindəki şimal yoluna yönləndirmək. Bu uyğunlaşma Adirondack Parkından tamamilə yayınacaqdı.
  • I-87-ni şimala Schroon Çayı Vadisi və Schroon gölünün qərb tərəfi boyunca yönləndirmək.
  • I-87-ni Saratoga Springs-dən Queensbury qəsəbəsi vasitəsi ilə George Lake-ə şimala yönəltmək və sonra Schroon gölünün qərb tərəfinə bir qədər qərbə keçmək.

Adirondack Parkı vasitəsilə edilən variantlar, müxalifətə və 1958 -ci ildə Northway -in parkın ətrafına yönəldilməsini müdafiə edən Vətəndaşların Northway Komitəsi adlı bir vətəndaş qrupunun yaranmasına səbəb oldu. I-87 Ticonderoga-dan Crown Point, Port Henry və Westport-dan Keeseville-ə qədər olan cari marşrutun şərqində qalmaqla Champlain Vadisi boyunca bir şərq marşrutunu dəstəklədi. Nəhayət, I-87-nin yolu ictimaiyyətin iştirakı ilə qərara alındı ​​və 1959-cu ildə bir dövlətin konstitusiya dəyişikliyi qəbul edildi. 5

Interstate 87, Elmsford-dan Newburgh'a qədər Tappan Zee Körpüsü də daxil olmaqla, New York Thruway magistral xəttini 1969-cu ilə qədər təqib etmədi. 1968-ci il Otoyol Qanunu, I-87-ni qərbdən New York Thruway-ə keçirən qanunvericiliyi əhatə etdi. İnterstate daha əvvəl Elmsford və White Plains arasındakı Cross Westchester Ekspres yolu (I-287) boyunca, White Plains-dən Brewster-ə qədər şimala I-684 uyğunlaşması və Brewster-dən Newburgh-a qədər qərbdə I-84 ilə üst-üstə düşdü. FHWA bu köçürməni 11 sentyabr 1969 -cu ildə, 26 oktyabr 1969 -cu ildə AASHTO tərəfindən təsdiqləndi. Eyni AASHTO iclasında Dövlətlərarası 684 -ün qurulması da daxil idi.

2014 -cü ilin aprelində başlayan 19.8 milyon dollarlıq bir layihə, ABŞ -ın Çıxış 42 -də 11 üst keçidini əvəz etdi və Clinton County -dəki Champlain -də Dövlətlərarası 87 -nin təxminən iki millik hissəsini yenidən qurdu. İnşaat, mübadiləni bir dumbbell mübadiləsinə yenidən qurdu. İş 2015 -ci ilin payızının sonuna qədər davam etdi


Sheridan County, Vayominq

Sheridan County, Wyo. Başqa harada polo poniləri, işləyən fermalar və fermalar, möhtəşəm dağlar, parlaq axınlar və geniş çəmənliklər, sənətçilər və yazıçılar üçün nüfuzlu bir ziyarətgah və Amerika hind irfanı ilə zəngin bir tarix, qanunsuzlar, pionerlər, mədənçilər və Köhnə Qərbi dost rancholar?

Erkən tarix

Bugünkü Sheridan County, Wyoming'in şimalındakı Bighorns onurğasından şərqə yuvarlanan təpələr, otlaq otlaqlar və quru düzənliklər üzərində enir. Bölgə Amerikalı hindlilərə, tələ quranlara, hərbçilərə, həm pionerlərə, həm də məskunlaşanlara müraciət etdi.

Şərqdən Avropa yaşayış məntəqələrinin qərbə doğru genişlənməsi düşən bir domino effekti yaratdı: Şərq və Orta Qərbdəki evləri tərk edərək yalnız digər qəbilələri itələmək üçün. Ataları min illərdir Bighorn dağlarında yaşayan Shoshone, 18-19 -cu əsrlərdə Arapaho, Sioux və Cheyenne tərəfindən itələyən Qarğa tərəfindən əvəz edildi.

1830 -cu illərdə Rocky Mountain Fur Company -dən Robert Campbellə danışan Crow Şefi Arapooish, "Qarğa ölkəsi tam doğru yerdədir" dedi. "Qarlı dağlar və günəşli düzənliklər hər mövsüm üçün hər cür iqlimə və yaxşı şeylərə malikdir. Yaz istisi yananda [sicçəmənliklər, havanın şirin və sərin olduğu, çəmənliyin təzə olduğu və parlaq çayların qar sahillərindən töküldüyü dağların altına çəkilə bilər. "

Trappers və treyderlər Bighorns haqqında o qədər də poetik deyildilər. Monreal mərkəzli François-Antoine Larocque, 1805-ci ildə hindistanlı olmayan ilk ziyarətçi idi və dağətəyi əraziləri vəhşi həyatla dolu tapdı. onlar tərəfindən çox sayda parçalanmışdır. Hindlilər demək olar ki, hər gün bir və ya iki öldürürlər "deyə yazdı.

Yetmiş bir il sonra, General George Crook və 1000 əsgər, 1876-cı il Sioux və Cheyenne qarşı kampaniyası zamanı Goose Creek boyunca çəmənlikləri bir sahə olaraq istifadə etdilər. Crookun davamlı olaraq dəyişən Camp Cloud Peak, Montana'daki Rosebud Creek'te şiddətli döyüşlər görən əsgərlər üçün atlar üçün yem və xoş bir sığınacaq təmin etdi və sonra General George Armstrong Custer və Yeddinci Süvərilərinin hindlilər tərəfindən məhv edildiyi barədə narahat xəbər eşitdi. Kiçik Buynuzda şimala bir neçə günlük yol.

Növbəti il, Hindistan müharibələri başa çatdı, qəbilələr Dakota və Montana ərazilərindəki rezervasyonlara sürüldü. Şimal Vayominq Ərazisinin şiddətli şəkildə mübahisə edilən hissələri indi ABŞ Ordusu üçün tələçilər, fermerlər, ot podratçıları, fermerlər, səhnə şirkət işçiləri və ara sıra qanunsuzlar tərəfindən məskunlaşmağa açıq idi.

1869 -cu ildə təşkil edilən Wyoming Territory, hər biri cənubdan şimal sərhədinə uzanan dörd və daha sonra beş böyük ilçe birliyi ilə başladı. Yaşayış məntəqələri cücərdikcə, yerli sakinlər yaşadıqları yerə daha yaxın olan əyalət yerləri ilə daha kiçik ölkələr qurmağa başladılar. Siyasi proses öz həllini tapdıqca, orijinal mahallar dəfələrlə bölündü, ədədlər irəli -geri satıldı. Sheridan County, Johnson County'nin daha kiçik bir hissəsi olaraq ortaya çıxdı.

Sheridan şəhəri bölgədəki ən böyük icma olsa da, bu ilk deyildi. Bu mükafat 1878 -ci ildə ABŞ Ordusu kəşfiyyatçısı Oliver Hanna və dostları tərəfindən qurulan Big Horn City -ə verildi. Bir neçə mağazası, bir qəzet və oteli olan qəsəbə, Sheridandan daha çox Johnson County Buffalo'ya yaxın idi və 1888 -ci ildə Sheridan ilə ilçe oturacağının təyin edilməsi üçün yarışdı.

Sheridan, ən böyük şəhər olduğu üçün bələdiyyə olaraq quruldu və mahalın qalan hissəsinə daha mərkəzdə yerləşdiyi üçün nəticədə mahal kürsüsünü seçdi. Sheridan, iki dərənin qovşağında bol su və heyvandarlıq üçün əla yem ilə, şirin yerdən zövq alırdı.

Bundan əlavə, iş adamları, böyüməni təşviq etmək üçün rəqabəti təşviq etdilər. Şəhərin ilk ümumi ticarət mağazasını açan Sheridanın qurucusu John Loucks, J.H. Conrad general mersini Buffalodan Sheridana dəyişəcək. O vaxt və indi daha çox müəssisə daha çox müştəri cəlb edir. Loucks, Yellowstone'a gedərkən dəmirçi Henry Held'i tutdu və Sheridan'da bir mağaza qurmağa inandırdı.

Bəlkə də ən tənqidi olaraq, Sheridan dağlara çox yaxın deyildi, buna görə dik siniflər Vyominqin şimalına baxaraq dəmir yolu şirkətlərini qorxutmazdı. Üç şirkət-Şimali Sakit okean, Cheyenne və Northern və Burlington və Missouri-1889-cu ilə qədər Wyomingin şimalında araşdırma apardılar. 1892-ci ildə Burlington və Missouri'nin daha yaxşı Burlington kimi tanınması, Sheridanın rəqabət üstünlüyünü möhkəmləndirdi. şəhərlər.

Dəmir yolları, kömür mədənləri və dəmir yolu əlaqələri

Bütün yollar, cığırlar, məişət texnikası xətləri və dəmir yolları Sheridan şəhərinə aparırdısa, Sheridan County üçün mahal oturacağından daha çox şey var idi.

Dəmiryolu dayanacaqları Burlington boyunca, 1892 -ci ildə Gillette'nin şimal -qərbindən Sheridan'a və 1894 -cü ildə Huntley, Mont. Qədər şimal -qərbdə qurulduğu üçün açıldı. Sheridan County'nin cənub -şərqində Arvada, Kendrick, Leiter, Clearmont şəhərləri var idi. , Ulm və Wyarno. Sheridanın qərbində, dəmiryolu Montana'ya girmədən əvvəl Kleenburn və Monarch kömür düşərgələrindən və Ranchester və Parkman cütlüklərindən keçdi. Dəmiryolu xətti boyunca yaşayan icmaların sakinləri dəmir yolunda işlə məşğul olurdular və ya mal -qara və bitkilər üçün bazarlara daha asan çıxırdılar.

İlçədən keçən buxar lokomotivlərinə yanacaq vermək üçün kömür mədənləri hazırlanmışdır. Sheridanın şimal və qərbindəki təpələrdə kömür təbəqələri asanlıqla görünürdü, buna görə də fermerlər və fermerlər yanacaq üçün kömür əldə edə bilirdilər. Böyük, yeraltı kömür mədənlərində - Monarch, Carney, Acme, Kooi və Dietz - yüzlərlə işçi çalışırdı, kiçik mədənlərdə isə bir neçə nəfər işləyirdi. Madencilerin ailələrini yerləşdirmək üçün kömür düşərgələri və şirkət şəhərləri yarandı. Əməliyyatların əksəriyyəti Sheridan-Wyoming Coal Company və ya Peabody Coal şirkətlərinə məxsus olana qədər 1920-ci illərin əvvəllərində mədən mülklərinin konsolidasiyası həyata keçirildi.

1950 -ci illərin əvvəllərində kömür evlər və sənaye üçün istifadə olunan təbii qaz və ya lokomotiv yanacağı üçün istifadə olunan dizel ilə tutulduğundan kömür mədənlərinin hamısı bağlanmışdı. İlçənin kömür düşərgələri və şəhərləri ya tamamilə yox oldu, ya da çox azalıb. Sheridan İlçesindeki kömürün çoxu təmizlənməmiş qalır, çünki yeraltı kömür mədəni daha şərqdəki Toz Çayı ölkəsindəki açıq mədən üsulu ilə miqyasda və qiymətdə rəqabət apara bilməz.

Sheridan County, 1890 -cı illərin heç bir zaman gerçəkləşməyən bir qızıl bumu arxasında qurulan indiki Burgess Qovşağı yaxınlığındakı Bighornların üstündəki yoxa çıxmış bir mədən şəhəri olan Bald Mountain City'nin də yeridir.

Burlingtonun gəlişi dağlarda qalmaqal düşərgələrinin böyüməsini təşviq etdi. Ağac kəsənlər - bağları bağlayırlar - ağacları kəsirdilər, sonra da ağacları Daytonun üstündəki Dil Çayına tökdülər. Oradan ağaclar çaydan aşağıya, Rançesterə doğru getdi, burada mişar fabrikində bağlandı və dəmiryoluna yükləndi.

Erkən əkinçilik - və polo

Erkən ranching, atların, Hereford mal -qarasının və polo poniyalarının yetişdirilməsinə yönəlmiş güclü bir İngilis təsirini gördü. Sheridan County -nin Goose Creek vadisi, at yetişdirmək üçün cazibədar idi: yaxşı su, yaxşı yem və Bighorn dağlarının ətəyində aşağı yüksəkliyi ilə nisbətən mülayim qışlar.

1800 -cü illərin sonlarında kapitan F.D. İngilis Hindistanının məşhur süvari alayının Grissell, 9 -cu Kraliça Kral Lancers, Dayton yaxınlığındakı IXL Ranchında polo pony əməliyyatı açdı. İki İskoç qardaş, Malcolm və William Moncreiffe, 1893 -cü ildə Big Horn yaxınlığında polo tarlası və pony yetişdirmə əməliyyatı qurdular. Oliver Wallop kimi İngilis zadəganları, sonradan Portsmutun 8 -ci qulağı olan Şərqi və Orta Qərb universitetlərinin pullu qaşları və müəssisələr, bölgəyə də cəlb edildi.

1890 -cı illərin sonlarında bölgənin maldarları İngiltərə süvari qoşunları üçün 22.550 at satdılar, sonra Cənubi Afrikada Boer Savaşı ilə məşğul oldular.

Bu erkən İngilislər və onların firavan amerikalı dostları, Sheridan County mədəniyyətini təsir etməyə davam edən torpaq sərvəti ənənəsinə başladılar. İllinoys ailənin təsərrüfat işlərində yaxşı iş görmüş Bradford Brinton, 1920-ci illərdə Moncreiffes-dən Big Horn kənarındakı Quarter Circle A Ranch-ı satın aldı. Bradford Brinton abidəsi, Brintonun evini və sənət kolleksiyasını qoruyaraq bu gün ictimaiyyətə açıqdır. Və 8 -ci qulağın nəvəsi Malcolm Wallop, 1978 -ci ildən başlayaraq Wyomingdən üç dəfə ABŞ Senatına seçildi.

Birinci Dünya Müharibəsindən sonra bir müddət Big Horndakı Circle V Polo Şirkəti dünyanın ən yaxşı polo əməliyyatı olaraq tanındı. Kraliça II Yelizaveta və Şahzadə Philip, Şimali Amerika turunda, 1984 -cü ilin oktyabrında Wallops'u ziyarət etmək və polo poniləri almaq üçün Sheridanda dayandılar. Bu gün Big Horn Atçılıq Mərkəzi və Flying H Polo Club bütün yay boyunca matçlara ev sahibliyi edir. Və bəzi Wyoming kovboyları əla poloçu olduqlarını sübut etdilər.

Suvarma layihələri 1800 -cü illərin sonlarında yonca bitkilərinin suvarılması üçün istifadə olunan Park Su Anbarı ilə başladı. 1930 -cu illərdə DeSmet gölünün suyu Clearmont sahəsinə çəkildi və buğda və şəkər çuğunduru yetişdirməyə kömək etdi. Bu məhsullar 1960 -cı illərə qədər sağ qalan un və şəkər fabriklərinin yerli inkişafına təkan verdi.

Bu gün Sheridan'ın şərqindəki bölgə əsasən heyvandarlıq üçün istifadə olunur, Sheridanın qərbində isə dairəvi pivotlu çiləyicilər yonca bitkilərinin suvarılmasını təmin edir.

Kənd təsərrüfatı ilə əlaqəli bir şey, Sheridan County -də dostluq təsərrüfatlarının artmasıdır. Buffalo Billin Wild West şousu və kovboylar və hindlilərin heyran olduğu şərq mətbuatı sayəsində şərqlilər tez -tez qərb macəralarını axtarırdılar. Qərblilər at sürmə, iribuynuzlu heyvanların dedinqi və chuckwagon naharlarını yemək təcrübələrini təklif edərək pul qazana biləcəklərini tapdılar.

Sheridan County -də bir çox onlarla fermalar yarandı. Bəziləri milli şöhrət cəlb etdi. Bu günə qədər ən çox diqqət çəkən, Wolf, Wyo yaxınlığındakı Sheridan'ın qərbindəki Bighorns dağlarının ətəklərində 1904 -cü ildə qurulan Eatons Ranch idi. Qonaqlar arasında kino ulduzları Cary Grant və Will Rogersin sənətçiləri Hans Kleiber və Charlie Russell, müəlliflər Mary Roberts Rinehart və Will James var idi.

Ziyarətçilər bir həftə və ya yay gələ bilər. Bir çox dostlar və dostlar o qədər sadiq oldular ki, Sheridan County -də təqaüdə çıxmağı seçdilər və ya daimi olaraq sevimli Bighornslarına köçmək üçün hər hansı bir bəhanə tapmağa çalışdılar.

"Eatons Dude Ranch, Sheridan County -nin inkişafında əhəmiyyətli rol oynadı. Sheridan County -yə köçən və ya yerli kovboylarla evlənən bir çox Eaton qonağı, mahalda təzə qan və qaynaqlar təmin etdi. Tarixi ranch haqqında bir kitabın müəllifi Sheridan County Komissarı Tom Ringley yazırdı ki, bu, həm mədəni, həm də iş və xeyriyyəçilik sahələrində Sheridan County -ə müsbət təsir göstərdi.

Digər icmalar

Sheridandan başqa, Sheridan County -də birləşdirilmiş şəhərlərə Ranchester, Dayton və daha kiçik Clearmont daxildir. Big Horn və Story, Clearmont -dan daha böyükdür, lakin birliyi yoxdur. Digər icmalara Arvada və Parkman və Banner, Leiter, Wolf və Wyarno kəndləri daxildir.

Tarix, daha bir neçə şəhəri göstərdi Sheridan County İrsi Kitab 1983 -cü ildə. Sakinlər tərəfindən yazılmış və şəxsi jurnallara əsaslanan kitab, artıq mövcud xəritələrdə deyil, hələ də yerli sakinlərə tanış olan qəsəbə və qəsəbələri sadalayır. Şərqdən qərbə, Passaic, Oxus, Slave, Huson, Ulm, Verona, Springwillow, Carroll, Dewey, Park, Beckton, Bingham, Kooi, Woodrock Bear Lodge, Rockwood, Ohlman, Slack, Burks və Walsh var.

Clearmont-dan 10 mil qərbdə Clear Creek-də bir çiftlik və kəsişmə nöqtəsi olan Ucross, xəritədə bir şəhər olaraq deyil, mükafat qazanan rəssamlar, çap ustaları, fotoqraflar, yazıçılar, bəstəkarlar və xoreoqraflar üçün 20.000 hektarlıq bir geri çəkilmə olaraq göstərilmişdir. Məşhur Sheriff Longmire sirr seriyasının müəllifi Craig Johnson, qonşuluqda yaşayır və personajları və məkanları ətrafdakı Pudra Çayı ölkəsindəki insanlara və yerlərə əsaslandırır.

Bu gün Sheridan County, ilk növbədə turizm və kənd təsərrüfatına yönəlib, Sheridan şəhəri Sheridan Kollecinə ev sahibliyi edərək bankçılıq, alış -veriş və ali təhsil üçün regional bir mərkəz olaraq xidmət edir. Xaricdəki icmaların öz kimlikləri var, amma yaxşı yollar, hər kəsin həm şəhər rahatlığı, həm də kənd istirahət və mənzərədən istifadə edə biləcəyini bildirir.

Sheridan County kimi insanlar, uşaq böyüdən gənc ailələrdən, Bighorns gözəlliyi ilə çəkilən təqaüdçülərə qədər. Atlar, yüz illərdir olduğu kimi, Sheridan County kimi.


Milli Qeydiyyat

Tarixi Yerlərin Milli Qeydiyyatı, Millətin qorunmağa layiq tarixi yerlərinin rəsmi siyahısıdır. 1966 -cı il Milli Tarixi Qoruma Qanunu ilə təsdiqlənən Milli Park Xidmətinin Tarixi Yerlərin Milli Qeydiyyatı, Amerikanın tarixi və arxeoloji qaynaqlarını müəyyən etmək, qiymətləndirmək və qorumaq üçün ictimai və özəl səyləri əlaqələndirmək və dəstəkləmək üçün milli proqramın bir hissəsidir.

Mülkiyyət Adı Lyons Veterans İdarə Xəstəxanası Tarixi İlçe
İstinad nömrəsi 13000461
Dövlət Nyu Cersi
İlçe Somerset
Şəhər Bernards qəsəbəsi
Küçə ünvanı 151 Knollcroft Road, Lyons
Çoxlu Mülkiyyət Təqdimat Adı Amerika Birləşmiş Ştatları İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanaları
Vəziyyət 3/7/2013 tarixində qeyd edildi
Əhəmiyyətli sahələr Siyasət/Hökumət, Sağlamlıq/Tibb, Memarlıq
Tam fayla keçid https://www.nps.gov/nr/feature/places/pdfs/13000461.pdf
Lyons VA Xəstəxanası Tarixi Bölgəsi, bu qazi xəstəxana alt növü ilə əlaqəli xüsusiyyətlərin çoxunu saxladığı üçün II Dövr nöropsikiyatrik İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanasının əla bir nümunəsi olaraq əhəmiyyətlidir. Xəstəxana, Nyu Cersi əyalətində və ətrafındakı yerli ictimaiyyətə və qazilərə təsiri səbəbindən Siyasət və Hökumət sahələrində dövlət əhəmiyyətli əhəmiyyət səviyyəsində A Kriteriyası altında Milli Tarixi Yerlərin Reyestrində (NRHP) siyahıya alınmaq hüququna malikdir. sahələr. Xəstəxana, ilk növbədə Birinci Dünya Müharibəsi və İkinci Dünya Müharibəsi veteranlarına göstərilən sağlamlıq xidməti ilə əlaqədar təmin etdiyi fiziki dəlillərə görə, dövlət səviyyəsində Səhiyyə və Tibb sahələrində A Kriteriyasına uyğun gəlir. Lyons VA Xəstəxanası, eyni zamanda, müstəmləkə dirçəlişi və Klassik Dirçəliş memarlıq üslublarını özündə birləşdirən II Dövr İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanasının bütöv bir nümunəsi olduğu üçün dövlət əhəmiyyətli səviyyədə Memarlıq sahəsində C Kriteriyasına layiq görülür. Birinci Dünya Müharibəsindən sonra və İkinci Dünya Müharibəsindən sonra da davam edir. Portikosların, quinlərin, pilasterlərin, balustradların, pedimented gables, dentil korniş xətləri və korniş retl.lrnS istifadəsi bu üslubların təsirini əks etdirir. Lyons VA Xəstəxanası Tarixi Bölgəsi, tarixi bölgə üçün mərkəz olaraq xidmət edən mon , Jmental binaları ilə də əhəmiyyətlidir. Xəstəxana, II Dövr nöropsikiyatrik İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanalarının kampuslarına daxil olan standart dizaynları da nümayiş etdirir. Lyons VA Xəstəxanasının inşasına 1929-cu ilin iyununda başlandı. Müəssisə 1930-cu ilin noyabrında xəstələrə açıldı, 1931-ci ildə otuz səkkiz bina tamamlandı. Əlavə binalar və quruluşlar, ikinci bir bina da daxil olmaqla, XX əsr boyunca tarixi bölgə daxilində tikilməyə davam etdi. 1940 -cı illərdə bum. Lyons VA Xəstəxanası, New Jersey və ətraf əyalətlərin veteranlarına xidmət edən bir nöropsikiyatrik xəstəxana təyin edildi. Tarixi rayon, bu S! Jb tipli İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanasının xüsusiyyətlərini qorumağa davam edir. Milli səviyyədə məşhur bir memarlıq üslubunun istifadəsi tarixi bölgə üçün vahid bir dizayn yaradır. Xüsusilə monumental əsas bina ilə əlaqədar olaraq dirçəliş memarlığının istifadəsi VA -nın əhəmiyyətini və millətin veteranlarına tibbi xidmət göstərmək missiyasını əks etdirir. Kolonial Dirçəliş və Klassik Dirçəliş üslubları kimi dirçəliş memarlığı, Amerika Birləşmiş Ştatlarının erkən tarixi ilə əlaqəli stilist elementlərdən istifadə edərək vətənpərvərlik nümayiş etdirmək və XX əsrin birinci yarısında inşa edilmiş bir çox federal bina üçün istifadə edilmişdir. binaların içərisində olan təşkilatların davamlılığı. Bu nominasiyaya töhfə verən və töhfə verməyən mənbələrin əhəmiyyət və qiymətləndirmə dövrü, Birləşmiş Ştatların İkinci Nəsil Veteranlar Xəstəxanaları Çoxlu Mülkiyyət Sənədləri Formasında (MPDF) inkişaf etdirilən tarixi kontekstlərdə tarixi bölgənin əhəmiyyətinə əsaslanır. 1950 -ci ildən sonra qurulan və buna görə də bu nominasiyada iştirak etməyən hesab edilən mənbələr, MPDF -in bir hissəsi olaraq tam olaraq işlənməmiş mövzularda əhəmiyyət kəsb edə bilər. Resources located within the medical center campus may be eligible or contributing for other associations or contexts under National Register Criteria A-D, or recent buildings/structures may be eligible under Criteria Consideration G, for resources of exceptional importance that are less than 50 years of age.

Properties are listed in the National Register of Historic Places under four criteria: A, B, C, and D. For information on what these criterion are and how they are applied, please see our Bulletin on How to Apply the National Register Criteria


Legendary bandleader Glenn Miller disappears over the English Channel

General James Doolittle of the United States Army Air Forces (USAAF), hero of the daring 𠇍oolittle Raid” on mainland Japan and later the unified commander of Allied air forces in Europe in World War II, offered the following high praise to one of his staff officers in 1944: “Next to a letter from home, Captain Miller, your organization is the greatest morale builder in the European Theater of Operations.” The Captain Miller in question was the trombonist and bandleader Glenn Miller, the biggest star on the American pop-music scene in the years immediately preceding World War II and a man who set aside his brilliant career right at its peak in 1942 to serve his country as leader of the USAAF dance band. It was in that capacity that Captain Glenn Miller boarded a single-engine aircraft at an airfield outside of London on December 15, 1944𠅊n aircraft that would go missing over the English Channel en route to France for a congratulatory performance for American troops that had recently helped to liberate Paris. 

It would be difficult to overstate the magnitude of Glenn Miller’s success in the years immediately preceding America’s entry into World War II. Though he was a relatively unspectacular instrumentalist himself—he𠆝 played the trombone in various prominent orchestras but never distinguished himself as a performer—Miller the bandleader came to dominate the latter portion of the swing era on the strength of his disciplined arrangements and an innovation in orchestration that put the high-pitched clarinet on the melody line doubled by the saxophone section an octave below. This trademark sound helped the Glenn Miller Orchestra earn an unprecedented string of popular hits from 1939 to 1942, including the iconic versions of numbers like “In The Mood” (1939), “Tuxedo Junction” (1939) and 𠇌hattanooga Choo Choo” (1941), as well as Miller’s self-penned signature tune, “Moonlight Serenade” (1939). 


The Stuka ravaged Poland

Ju 87s flew almost 6,000 sorties during “Case White” the German invasion of Poland. In that time, only 31 of the planes were lost (out of a total of 285 Nazi aircraft destroyed in the two-week campaign). For their part, Stukas decimated the opposition. “We came across throngs of Polish troops, against which our 100-lb fragmentation bombs were deadly,” one pilot recalled. “After that, we went almost down to the deck firing our machine guns. The confusion was indescribable.”


Passaic II AN-87 - History

Garfield, situated at the junction of the Passaic and Saddle Rivers, was originally the home of the Hackensack Clan of the Leni Lenape Tribe of the Algonquin Indians who came here thousands of years ago. They were industrious and made wampum and articles for barter. The last known Indian, named Nachpunck, lived on the bank of the Saddle River opposite Cantacoy Brook.

In 1679 Jacques Cortelyou from New Utrecht, Long Island, sailed up the Passaic River and, taking a liking to the place, began negotiations with the Indians which resulted in the sale of a tract called Acqueyquinonke covering land from the Saddle River to the Great Rock (in Glen Rock) lying near the highlands and covered 5320 acres.

The Saddle River, which flows into the Passaic River, was named by two Scotsmen who came from Argilshire in Scotland, after a river Sadel, in Scotland.

The Passaic River was named after the Passaik Tribe of Indians whose hunting grounds were across the river.

Between Monroe Street and Sloughter Dam, a natural rock dam, named after Col. Henry Sloughter, where Dundee Dam was built later, were the Indians’ fishing waters. They built stone dams, traces of which are still visible, to trap shad. About 300 feet north of Menehenicke (Dundee Island) they constructed weirs to catch eels.

Garfield, north of Passaic Street, was a wilderness, inhabited by wild animals. In 1720 money was raised by taxation to pay for killing bears, panthers, wolves, foxes and wildcats.

The Acqueyquinonke tract was divided among purchasers who settled along the Passaic River and lived in peace and comfort until the beginning of the Revolutionary War.

Early in the war in November 1776, General George Washington fled Fort Lee and Hackensack and marched his American army across a bridge over the Hackensack River and a bridge over the Passaic River just north of where Gregory Avenue is today in Wallington. Washington and his men camped there for the night and later retreated into Pennsylvania before his historic crossing of the Delaware Christmas 1776.

The bridge over the Passaic River was destroyed by men led by John H. Post, a farmer’s boy. The British in pursuit of Washington arrived at the bridge and finding it destroyed, turned and followed the Passaic River until they arrived at Adrian Post’s farm and grist mill near Toer’s Lane (Outwater Lane) in present day Garfield where they could ford the river. They camped for the night in homes, barns and sheds along the river from Monroe Street to Toer’s Lane. Heavy rains prevented them from fording the river and they stayed for a week, finally crossing November 27, 1776 to the great relief of the farmers, all of whom, with one exception, were loyal Americans. A historical monument marks the spot on the riverbank near the corner of River Drive and Columbus Avenue. A historical marker is also on the Garfield YMCA Building at 33 Outwater Lane.

The Garfield hero of that war was Cornelius Van Vorst, who lived on Outwater Lane, about where the Garfield “Y” is today. He was a lieutenant colonel with the foot militia of Washington’s Army. He fought with such fervor and dedication that he became known as the “Dead Raiser.”

About 1800, Abram C. Zabriskie bought land bordering the Passaic and Saddle Rivers and erected a home, grist mill and general store at Peck Hook Landing at the intersection of Bear’s Nest Road (Midland Avenue) and Peck Hook Road (River Drive). Peck Hook Road lead to Peck Hook, later called Garfield Park, which was near that intersection.

Zabriskie built a dam, docks and ships to carry freight down the Passaic River to Newark and other points. The first ships were named “Olive Branch”, “Proprietor and Owner” and “Lodi.”

Adrian Post’s grist mill and saw mill, was served by a schooner named “Polly”, owned and operated by Henry F. Post, between Post’s Mill and Newark.

In 1851 Zabriskie sold land to a farmer named James Cadmus, between Peck Hook Road and Monroe Street. His melons became famous and Garfield became known as Cadmus’ Melon Patch.

Gilbert D. Bogart is often credited as having been the founder of “modern day” Garfield. When seven houses were constructed in 1873 between Monroe Street and Van Winkle Avenue, the area became known as “East Passaic”. He would later construct about three hundred more homes and the lower part of the Harrison Avenue area became known as “Bogart Heights.”

Had it not been for the panic in 1873 and the lack of ready funds before that, Garfield might have been developed into the bustling industrial City it was to eventually become, much sooner. In 1866 and 1867, the State Legislature passed a law permitting the building of the Saddle River Horse Car Railroad Company from Zabriskie’s dock on River Road to Paterson. It was designed to provide transportation for millworkers. Although similar horse car railroads were to be built to Paterson from Lodi and Passaic, they were given up because of the lack of funds and the 1873 financial panic which, it is reported by historians, was one of the worst in this country’s history.

Garfield almost had a horse trolley in 1890. It was to link Lodi, Garfield and Passaic at the Passaic Street bridge. Passaic’s line ended on its side of the bridge. At first, the objection was that the bridge could not sustain the trolley’s weight. When this objection was overcome, the Marsellus family (Marsellus Place named after it) which owned the land through which the trolley was to run, refused to give it up for that purpose. Allegedly, Henry Marsellus blocked the enterprise because he and Gilbert Bogart, one of the chief proponents for the new improvement, were bitter opponents on matters dealing with the development of Garfield. Eventually though, there were trolleys in Garfield and the dip in Passaic Street at the railroad trestle was dug out so that the trolley would avoid crossing the train tracks at a curve on the rail line.

Augustus Hasbrouck built the “Octagon House” at 23 Orchard Street, one of only two today remaining in all of Bergen County. When he sold his house and 275 acre produce farm to Daniel Van Winkle, prior to 1876, the new owner named it “Belmont” because it resembled a bell and he thus gave its name to a section of the City.

Veterans Bridge, connecting Ackerman Avenue in Clifton with Outwater Lane, was once known as Robertsford Bridge, and the Jewell Street area was once known as the Robertsford section of Garfield, which was named after James Roberts, who built the worsted mills at the corner of Outwater Lane and River Drive. The operation was later sold to Samuel Hird, who became a local philanthropist who built the YMCA as a gift to the people of Garfield.

Plauderville Avenue was named after “Plauder Ecke” (Gossip Corner), a Brooklyn German newspaper, by people who settled there. This section was also known as “Bear’s Nest” and Midland Avenue was called Bear’s Nest Road.

In 1881, a railroad shortcut, the Bergen County Railroad, was laid and a station built and called Garfield after President James A. Garfield who died that year. The first agent was James U. Lemon, a railroad conductor who had lost his arm in a railroad accident. A spur was built down Monroe Street into Dundee (Passaic) to serve that area. Passengers were carried down Monroe Street until about 1900.

The Passaic and New York Railroad was laid in 1886 from Passaic junction on the New York Susquehanna and Western Railroad to Dundee. Passengers were carried on that line until 1892. The station was at the foot of Belmont Avenue. In the 1980’s the City purchased the abandoned part of this line from Division Avenue to River Drive and erected a Fire House on this property next to City Hall on Outwater Lane. In 2006, the City sold off the portion of the abandoned railline between Botany Street and River Drive near Belmont Avenue.

Spring Tank, located in Bear’s Nest, near Belmont Avenue, replenished the water supply of locomotives on the Bergen County Short Cut of the New York, Lake Erie and Western Railroad, later known as the Erie-Lackawanna Railroad, then Conrail, and now New Jersey Transit Railroad.

An early industry in Garfield was the Hall Fishing Tackle Company on Passaic Street, near what is now Cambridge Avenue, built in the early 1880’s. It was run by a George Little, whose forebearers were among the earliest settlers in the new world.

Around the turn of the 20th century, Garfield grew rapidly, not only in population, but in its industries as well. Although Garfield became predominantly a textile manufacturing community, other types of companies thrived here too. Fritzche Brothers, a German chemical company, started in 1873, is recognized as the first “modern” factory in Garfield and was located near the corner of River Drive and Hudson Street. They made oils and perfumes. By 1903, the Heyden Chemical Company had taken over the plant and the site was later occupied by Tenneco Chemical and Kalama Chemical. The Hammersley Manufacturing Plant was located on River Drive near Midland Avenue. Tradition has it that Seigfried Hammersley invented wax paper when a candle tipped over pouring wax onto paper.

Important worsted or woolen mills in Garfield included Samuel Hird, New Jersey Worsted, the Phoenix Mills, Hartmann Embroidery and the Forstmann Plant off Lanza Avenue which was the only early Garfield company to benefit from the Dundee Dam.

Garfield was once part of the Township of Saddle River, which was originally created in 1737. Garfield broke away to become a borough on March 15, 1898 and the State Legislature set Garfield’s same boundaries which exist today. On April 19, 1917, the borough became the City of Garfield.

In those early days of the founding of our City, the Third Ward became predominantly populated with immigrants from Italy, the Second Ward attracted the Slovaks, the First Ward drew mostly Russians and the Fourth, Italians, Poles, Slavs, and Hungarians. Today the First Ward has attracted many Hispanic immigrants. Since the fall of the Berlin Wall, many new Polish immigrants have moved to Garfield, especially to the Fourth and Fifth Wards.

The booming woolen and silk mills blighted the Passaic River with waste matter, however, in recent years, this pollution has diminished somewhat and today the river has become much cleaner than it once was.

Politics had and still has an ethnic flavor. The big woolen mills for the most part are gone and industry and business diversified.

Since 1972, Garfield has been governed by a City Manager and a five member Council, one of who is selected by his or her Council colleagues to be the Mayor. All of the members of the City Council are elected at large for four year terms. The work of the City is carried on under the supervision of the appointed Department Heads and they, in turn, report to the City Manager.

The area of Garfield is 1,333 acres or 2.08 square miles with an elevation from 10 to 160 feet. The City has more than 20 places of worship, a YMCA, a Boys and Girls Club, City Recreation Center, Senior Citizens Center, Health Center, Public Library, five volunteer Fire Companies and ambulance services provided by Hackensack University Medical Center, which stations ambulances right in the City of Garfield.

Garfield is twelve miles west of New York City, ten miles north of Newark, four miles south of Paterson and across the river from Passaic and Clifton. The population according to the 2000 census is 29,786. Garfield’s single largest employer, Garden State Paper, which was located at 950 River Drive, closed in 2002.

Garfield earned the nickname “City of Champions” because the 1939 Garfield High School Football Team was National Champions, the Holy Name/Garfield Cadets were frequently winning DCI/National Drum and Bugle Corps Championships, Tippy Larkin “the Garfield Gunner” was Junior Welterweight Boxing Champion of the World in 1946, and because of the exploits of other Garfield heroes.

Bergen County, in which Garfield is located, is at the top corner of New Jersey, across the Hudson River from New York City. The County seat is Hackensack. Bergen County has three cities, two villages, nine townships and 56 boroughs – for a total of 70 municipalities.

A history of Garfield can be found in "William Scott’s History of Passaic and it’s Environs, Volume II" at the Garfield Free Public Library, along with “Images of America – Garfield" by Howard D. Lanza.


Passaic II AN-87 - History

  • Rembrandt used a copper plate, eroded by acid, to create this work
    • The Etching plate is deeper for Rembrandt than Saskia
      • Shows him as more important, but also closer to the viewer
      • it depicts Rembrandt as left handed, yet he used his right
      • Private artwork
      • comments on the nature of their relationship
        • We are getting a view into a private moment as if we have literally interrupted it
        • Depicts a thirty year old Rembrandt and his wife Saskia, two years after they were married
        • Rembrandt is one of the most prolific etchers of his time with nearly 300 to his name

        many of his early etchings have the immediacy and spontaneity of a rapid sketch


        New Jersey Department of Education

        The social studies writers have developed units to meet the expectations of the New Jersey Student Learning Standards for Social Studies and English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects. These units are designed for US History I, US History II, and World History courses and include the Civics, Geography, Economics, and Historical Perspective strands.

        As you review these documents, please refer to New Jersey Student Learning Standards for Social Studies and for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects.

        As the Department moves forward with the Model Curriculum Project, additional resources will be provided to assist districts. The Student Learning Objectives (SLOs) are intended to provide clear targets to assist in the daily planning of lessons and the development of curriculum units.

        Assessments will be designed to measure how well students have met the targets. Teachers are encouraged to use the assessment data to determine if additional learning experiences are necessary for their students.

        A note about the integration of the standards for social studies and English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects in the units:

        • All SLOs reflect the expectations of the social studies indicators.
        • Some SLOs include the integration of the New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects. For example, the expectations of those standards were included in a unit when the content of the time period and/or available resources would provide an opportunity for students to engage in developing essential civic, economic, geographic, and historical thinking skills.
        • SLOs that include the New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects are in italics.
        • The New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects appear multiple times across the units and should be assessed periodically (in part or whole) in one or more units to gauge the students' progress towards mastery.
        • Several New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects have not been identified or fully addressed in the model curriculum because their inclusion depends on individual student needs as well as text selection (i.e., RH. 4, 5, 10 and WHST. 3, 5, 10).
        • When appropriate, teachers should design additional learning experiences to address specific New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects based on results from formative assessments and individual student needs.
        • If a unit is taught at a different grade level (see standards into units chart below), the teacher should make the necessary modifications to meet the expectations of the New Jersey Student Learning Standards for English Language Arts Companion Standards for History/Social Studies, Science and Technical Subjects at that grade level.

        Standards into Units

        Dünya tarixi
        CCSS (Grades 9-10)

        US History I
        CCSS (Grades 9-10)

        US History II
        CCSS (Grades 11-12)


        Videoya baxın: Passaic II SDA Church - Concierto de Navidad (Yanvar 2022).